Arkadaşlar ben mi kötüyüm sizce kötü mü düşünüyorum?

Eşimin babas rahatsızlandı eşimle annesi dönüşümlü kalıyorlar. Annesinin evine hastane cok uzak değil taksiyle ya da otobüsle 10-15 dakikadır. 24 saattir eşim kalmıştı şimdi annesi kalıcak ama annesi kendi gelemiyo hastaneye. Eşim bide onu evden almaya gidiyo alıyo hastaneye bırskıyo geri eve gidiyor. Cok sacma değil mi? Yan şofor gibi bildiğiniz? Ben mi yanlıs düşünüyorum

Arkadaşlar ben mi kötüyüm sizce kötü mü düşünüyorum?
Cevapla