
Doğalgaz
Soba
Elektrikli araçlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Doğalgaz sobası.
Dogalgaz kombi
Cevap
36Cevap
Hırka giyiyorum sadece
Normalde doğalgaz…
Ama bu kuzine sobamız var kar yağdığında onu ve nostaljik şeyler pişirmeyi seviyoruz…
Doğalgaz ücretsiz olmaya devam ederse köklerim bir kere de biz sıcak evde oturalım 😂😂
Hiçbirine ihtiyaç duymuyorum çünkü sıcakkanlıyım kelimenin tam anlamıyla
Evimde doğalgaz kış aylarında bazen kaldığım arazide ki evimde soba.
Doğalgaz kullanıyoruz. Kesin herkes de bunu kullanıyordun yani büyük çoğunluk.
Merhaba,
Doğalgaz var ama yakmıyoruz, ara daire hep sıcak, kullanmıyoruz! 😅
Şıklarda tezek olmaması üzmüştür.
İşyerinde klima evde kombi
Doğal gaz ve sıcak su torbasi nsjsjs
Doğalgaz kombi ama odun ateşini özledim
Şömine soba aldım çok iyi 🤞
Dağ evinde şömine zahmetli ama güzeldir manita ile
Doğalgazlı merkezi ısınma sistemi.
Doğalgaz, sobalı ev isterdim ama
doğalgazdan baişka bi şey var mı
Merkezi sistem harika bisey
Doğal gaz
Klima ile ısınıyoruz
Erkek arkadaşlarımı 😂
yerden ısıtma doğalgaza giriyor sanırım
Dogalgaz temiz ve zahmetsiz oluyor
Veriyom gazı, veriyom gazı :)
@fesfs :P
Doğalgaz ve ek olarak Elektrikli araçlar (Ufo)
Dogalgaz kullanıyoruz
Daha çok şömine taraftarıyım
#Mirliva
Duruma göre degişir
Doğalgaz>kombi>petek> içlik.. 😄
Sevgilim
Doğalgaz
Kombi...
Doğalgaz ve şömine
Doğalgaz
Doğalgaz
Doğalgaz
odun sobasi ve klima
doğalgaz
Doğalgaz
Doğalgaz
Çünkü başka seçeneğimiz yok
Dogalgaz
Doğal gaz
Soba ile doğalgaz
Deprem kaynaklı mecburen soba
Doğal
doğalgaz
Doğalgaz..
Dogalgaz kullanıyorum
Doğalgaz
Doğalgaz.
Doğalgaz
Doğal gaz
Battaniye
Doğalgaz pahalı ama
doğalgaz
Klima yine
Klima kullanıyorum.
soba
Doğalgaz
Doğal gaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar