Örtünmek istemiyorum ve ailem kabullenemiyor, ne yapacağım?

Neredeyse 10 yaşındayken kapandım. Asla bilincinde değildim, zaten çocuktum. Kapanır kapanmaz da açılmak istedim ama ailemden korktuğum için yapamadım. Kendimi her yerden ve herkesten soyutladım hep. Geçen yıl cesaretimi toplayıp söyledim. Şaşırdılar, sakin karşılar gibi oldu babam ama sonra bağırıp çağırdı. Mecbur susmak zorunda kaldım. Geçen cumartesi yeniden açtım konuyu, yine ciddiye almadı. Pazartesi günü epey bağırdı çağırdı " ismini değiştir, evladim da olsan karşındayım, seninle aynı safta değiliz, yarın nufus mudurlugune gidiyoruz ve bir sürü hakaretler" tabii ciddiyetimi korudum. Bu konusmadan yarım saat sonra da yaptığının ne kadar iğrenç olduğunu anlayıp sakiince konusmak icin cagirdiginda dinle alakalı konuşmak istemediğimi ve ciddi olduğumu söyledim. Dün odanın önünden geçerken bir şeyler izliyordum ve güldü. Açilmamdan okulumu ve youtube'u sorumlu tutuyor çünkü. Hâlâ yapamam sanıyor. Ne yapacağım cidden bilmiyorum. Okulda gizlice açmak da istemiyorum. Bunun hiçbir anlamı olmaz.
Örtünmek istemiyorum ve ailem kabullenemiyor, ne yapacağım?
Cevapla