Eşim benim maaşım yeterli, sen ev işlerini yap diyor. Kullanılmış hissetmem normal mi?

25 yaşındayım yeni evliyim eşim maaşım yeterli evde kal evin işini gör diyor evde annesi babası erkek kardeşi var ben sürekli iş yapmak zorundayım ayrıca ne kendi maaşım nede güvence denen şey yok? Hemde çocuk istiyor annesinin gazıyla ben yapmam dayanamıyorum deyince de tokat atıp saçma sapan konuştu 😔 hiç masrafımda yok zaten zayıf biriyim az yerim çok malda mülkte gözüm de yok ama beni kullanmış gibi hissediyorum resmen ben bakıyorum 4 kişiye. Çalışmak istiyorum deyince de birdaha duymuyayim diyor

Güncellemeler
+1 yıl
Ya bu başlığı kim değiştiriyor olayın aslını da yazsanız keşke
Eşim benim maaşım yeterli, sen ev işlerini yap diyor. Kullanılmış hissetmem normal mi?
Cevapla