Kocama çok kızgınım araba kullanırken beni panik yapıyo?

Ehliyetim daha yeni 2 aylık falan eşim sağ koltukta otururken bana çok müdahale ediyo onunla hep diken üstündeyim elim ttiriyo sürerken, eğitimde çok rahattım. Yok sağa yanaşıksın bilmem ne ben sinirlenince bagırıyor. Bugün sinirlendim çektim sola indim sür al dedim “senin icinde araba kullanmak yoksa ben napiyim” dedi. ve ben direksiyon sınavını ilk sınavda geçtim. :) bana diyo bunu. Çok sinir oldum tiksiniyorum şusn kendisinden. Ben panik olsam kasa yapsam nolcsk biye böyle yspıyo bu adam

Kocama çok kızgınım araba kullanırken beni panik yapıyo?
Cevapla