İstanbul'da olsam bekar kalmazdım sanırım , % 80 İstanbul sanırım 🥴

İstanbul'da olsam bekar kalmazdım sanırım , % 80 İstanbul sanırım 🥴

Ben değilim ya zaten hiç sevmem gereksiz kalabalık bir şehir.
Sevilmez mi İstanbul ya
Sadece trafik değil ki insanı ayrı bir dert, ayrı bir asabiyet.
çok kaliteli konuşan gerçek İstanbul hanfendileri de var, birkere sultanahmed tarafı biyerde geziyorum oteli kaybettim , bir yaşlı teyze ye sordum, bir güzel Türkçe konuşuyor burası pier lotti mi dedi öyle bişey dedi, valla baka kaldım ben tam köylü kaldım yanında , bir güzel tarif etti oteli ve bu cadde söyle böyle dedi , agzın açık dinlersin ya o Türkçe karşısında saloko oldum 😁 Tabi bu güzel teyzeler ölüyor yerine suriyeli afgan ıraklı geliyor 🥴
Pier Lotto harika bir yer bu arada
@kuralsiz_pisikopat yanlışlıkla oraya gelmişim , teyze tam kalite tam eski Türk filmi yıldızları gibiydi , bak İstanbul aklımda degilde o kadının Türkçesi zerafeti iyilik severligi , unutmadım , şimdi istanbulu esenyurtta kavga ölüm diye izliyoruz 😬
@kuralsiz_pisikopat çok abartıyorlar
Arkadaşlar pier Lotti ye gece gideceksin, Ortaköy, Rumeli Hisarı gezilecek harika yerler var.
Beylikdüzü tarafı genelde yabancılar çok farklı bir yer sanki.
Görev icabı İstanbul Avrupa yakasının her yerini gezdim ve hala da geziyorum görüyorum. 20 senedir burdayım ve hala da doyamadım. Bilmeyenler için urkutu geliyor ki haklılar kalabalığı cok
@kuralsiz_pisikopat kesinlikle , bizim sıkıntımız cok kalabalık trafik felç oluyor , yoksa İstanbul bir tarih İstanbul dünyanın merkezi gibi , birçok ırka hizmet etmiş yaşayan çınar , cok güzel cok büyüleci şehir iyi gezebilirsen
Felaket büyüleyici bie şehir çarpık kentleşmeden gözlerim ağlıyor
Rantçılar yaptı onuda , yoksa İstanbul bir metropol bizansın başkenti , kostantinapolis , ne medeniyetlere ev sahipligi yapmış , ugruna onca savaşlar destanlar yazılmış , İstanbul natur kalsaydı dünyanın gezilecek en güzel şehiri olurdu , yok etmişler tarihi , biride akp , pok var ayasofyayı cami yapacak , 200 metre ilerisinde koskoca sultanahmed camii var , tarihi yok etmede kimse bunlarla yarışamaz
Ben bilmem sen şehir görmek istiyorsan Paris'e bak bu kadar estetik bir mimari daha yok dünyada
Tatlım ben almanyada yaşıyorum heryeri gezdim paris de eyfer kulesinden başka bi pok yok , paris kokuyor , leş gibi , ama gezdiklerin içinde en begendigin şehir neresi dersen tartışmasız st petesburg rusya , yok böyle bir şehir kitap gibi , dosteyevski o kitapları bu güzel özel şehire baka baka yazmış galiba , ikinci floransa ıtalya , 3 tarihi cok sevdigimden roma , bu ara roma mimarisine hayranım dünyanın gelmiş geçmiş en mimari halkı roma halkı , taşları kitap gibi kesip biçmişler , istanbulu İstanbul yapanda roma mimarisi , daha birçok ülkede şehirde var kalıntısı , şöyle diyim bizim osmanlı padişahı almanlara gelin Türkiye kazın heryer roma kalıntısı demiş , altınlar bizim taş heykel sizin demiş , hazırcı ya osmanlı altın para işi gücü , ve almanlar bergamadan cıkardıgı tüm heykeli taşı berline götürüyor , bergama müzesi berlin , devasal taş heykeller ve yıllık 6-7 milyon ziyaretçisi var para basıyor , bizim akp ne yapıyor darpane gibi para basan ayasofyayı camii yapıyor
Cevap
6Cevap
Ankara var
Burayi sevgili bulmak için mi kullaniyon😂
İstanbul ama Türkiye'nin her yerinden var
Herkes İstanbul'da toplanmış
Ben Suriyeliyim.
İt kopuk takımı ülkeyi terk etsin... Biz yerleşeceğiz.
Kızlar kalsın... Ürememiz için onlar lazım.. Biraz siz gidin Suriye de yaşayın..
Siz tecavüz edersiniz bizim zararımız olmaz , rahat takılın kendi ülkeniz gibi , orada hırısızlık yapan hırsız olsun, tecavüzcü burdada tecavüz, katil devam öldürsün , size soran yok tecavüzcümü katil mi hırsız mı , suriyeli mi din kardeşim gel diyor akp , eee tecavüzcü bu bikereden bişey olmaz dedi bakanı zaten
Mersin'de yolcusuna tecavüz edip yakarak öldüren sizden değil miydi? Akyazı da kız arkadaşını öldürüp, fıçıya koyup üstüne beton döken de sizdendi.. Üstelik Atatürkçü geöiniyordu.. Disney+ Atatürk'e "diktatör - eli kanlı katil" deyip filmi göstermekten vazgeçince, üç maymunu oynayan çakma sanatçılar da sizdendi... Sahi siz kimsiniz, ne ayaksınız, kimin hizmetindesiniz?
Kızlara tecavüz etmemize gerek yok, bizdeki at yaprağını görünce hepsi peşinden koşuyor.. Sizin bamyaları sevmiyorlarmış.
Hiçbir Türk kızı sizin gibi korkak arap * elini dokundurmaz , sen onu git o cahil anana ninene anlat , gel gösteryim bendeki bamyayı damarları fışkırıyor görünce kalpten gitme, gelelim gerçeklere , siz korkak olup Türkiye kaçtıgınız için orada ananızı bacınızı karınızı ışıd lı militanlar zikti dogurttu , sen Türkiyede nargile içtin anan bacın işıd askerlerinin mezesi oldu , korkak tavşan namus olsa vatanını bırakıp kaçmaz savaşırsın, hiçbir Türkün savastan kaçtıgını gördün mü, senin gibi korkaga Türk kızı elini tutturmaz 😁😁 gelelim acı ama gerçeklere internete gir suriyeli kıza diye kaçtane p*rno var , Türkiye gelenlerde bakkala manava kasaba duruveriyo , cogunu para ile sattınız babası yaşındaki adamlara, ulan siz bacısını parayla satan o cocugunun tekisiniz cıkmış birde konuşuyor , adam olsan ülkeni ananı bacını bırakıp kaçmassın , Türk tarihini iyi oku , kurtuluş savaşını - ya istiklal ya ölüm - diyen bir millet ile , ya kaçış ya kaçış diyen millet bir olur mu , mk korkak fareleri
Yazdıklarımı anlıyor musun?
Yok taze bitti ayoll
Çoğu İstanbul
istanbuldayım
İstanbul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar