Esimle anlasamıyorum bosanmayı dusunuyorum ama korkuyorum?

Cok buyuk sorunlarımız yok eskiden vardı ama su an pek yok ama ben affetmedim hatalarını ve su an en ufak seyınde kızıyorum tahammul edemiyorum fazla konusmamaya calısıyorum cunku sonu kavgaya baglanıyor aynı kafa yapısında degılız ortak hıc bır yanımız yok hep duzelır dıye dıye 15 sene gecırdım bazen sabrımı oyle zorluyor kı gıdıp dava acmak istiyorum ama yıllardır ev kadınıyın kimsem yok cocuklar var ne yaparım nasıl gecınırım onlar arada yıpranır mı bilmiyorum, cok yoruldum..

Esimle anlasamıyorum bosanmayı dusunuyorum ama korkuyorum?
Cevapla