Rica etsem bana yardımcı olabilir misiniz hukuki olarak bilgisi olan var mı?

Bı dava vardı ve biz onu kaybettik. Davacı iki halam neyse bayağı uzun sürdü bu dava.

Dava sonuçlandı ama onların avukatları rahmetli oldu. O süreçte iki halam kavga ettiler vs bize 10 gün önce bı kağıt geldi işte dava böyle böyle oldu falan sonunda bı halamın adı ve tuttuğu yeni avukatın adı yazıyor borçlu da biz öteki halamın adı yok


O da çok kızdı çok sinirlendi bu işte bir şey var diyor avukatlara gitti avukatlar onu oyalıyormus vs parayı alan halam demiş ben harcama yaptım o bir şey yapmadı. Büyük halam almış parayı küçük halama vermemiş. Yani demek istediğim şu ki neden küçük halam bu parayı alamadı. Ortada bir durum mu var yaşadığımız yerde soruyoruz oyalıyorlsr bilemedim
Güncellemeler
+1 yıl
Babam ve iki halam var babam dedemden a arsa ev almış satmış dedem yanj. Halalarim dava etti ve kazandı. Dava kapandı devletten bize 8 .000 TL para ödenecek diye kağıt geldi. Ayriyeten 10 gün önce kağıt geldi bize dava böyle böyle açılmıştır haksız bulunmuştur diye borçlu biz. Alacaklı büyük halamın ve Yeni avukatının adı yazıyor
Güncellemeler
+1 yıl
Küçük halamda böyle şey olamaz bende harcama yaptım benimde hakkım var o parada diyor biz borcu amca dan borç para alarak ödedik o parayı büyük Halam tek başına almış. Halamda bu işin içinde bir yolsuzluk var çıkaracağım diyor biz parayı ödedik boşuna mı ödedik icra ödemezsek bilmem ne yapacağını söylemiş kağıtta. Bizi şimdi kandırdılar mi
Rica etsem bana yardımcı olabilir misiniz hukuki olarak bilgisi olan var mı?
Cevapla