Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu hakaretleri bu sözleri bana söyleyen annem. Ama annem olsa da dahi bir cezası olsun istiyorum. Çünkü yaptıkları sadece bu değil başka konularda var ve diğer sorularımda buna değinmiştim. Zaten birisine annesi bu tarz şeyler hakaretler ediyorsa başkasından ne beklenilir ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Skkayet de bulunabilirsin AMA CEZASI YOK KIM NE DERSE DESIN mahkemeye gider ciksr okadar yok hapis cezasi falan filan yok asla mümkün degil
Uzaklastirma alabilirsin 18 yasi daysan okadar
Evet 25 yaşındayım. Valla o uzaklaştirma kararı bile bana yeter.
Bu da yetmezmiş gibi başka adamdan olan yani üvey abilerimi de bana karşı dolduruyor.
Alabilirsin hemen verirler bu kesin ama ceza almaz inan bana
Ancak sikayet üstüne sikayet edersen mahkeme üstüne mahkeme ozaman bir gün senelernsonra ceza alir ama böyle birsey icin mahkeme polisi ugrasdiramasin sag tikla. engelle der savci okadar
Mahkeme polisini uğraşdirma derken okumuyorsun galiba yazdıklarımı konu sadece bundan ibaret değil evimi biliyor kapıma geliyor rahatsız ediyor.
Polis bu işlere bakmayacaksa. ne diye polis oluyor o zaman. Bence biraz anlamsız yazmışsın
Yanliş okudum cevabimi degistiriyorum uzaklaşdirmayi ihlal ediyorsa arka arka icere alinir ceza işlem uygulanir kesinlikle işe yarar
Teşekkürler. Ayrıca kendi annesine de darp uyguluyor elimde deliller var fotoğraflar falan.
Teşekkürler yorum için
Fotograflar olmaz direk darp rapor ile sikayet ediceksin ozaman işleme alinir
Hayır fotoğraf delil niletigindedir.
Ben üniversite okudum hukuk dersi aldık.
Hayir fotograf delil degil Kanaat getirir delil olarak tek darp raporla kulla ilir yanliş okudun
Sonuçta ben gidip normalde desem ki annesini dövüyor derler ki ne bilelim belki yalan diyorsun? O zaman fotoğraf da gösterince delil olur aha bu da darp izleri diyen
Hayir delil olmuyor kanaat getiriyor delil olarak darp raporu ile sunulursa oluyor
Zaman geçmiş işte nasıl alayım darp raporu. Aslında bakaraan ben bile kendim için darp raporu aldım ama şikayetçi olmadım buna rağmen polisler onu haklı gördü gibi
Çok b. oktan durumun içerisindeyim
Online avukatla 10 dakka konuş sana herseyin rn iyi cevabi verir online avukata anlatinca
Yaa diyorum ki fotoğraf da delildir işte. Örnek veriyorum sen evlisin ve karini benimle aldatiyorsun. Karının elinde de seninle benim fotoğrafımız var samimi mesela diyorum yani örnek. Şimdi senin karın mahkeme açsa fotoları delil olarak şuna bilir yani aha bu da ispat diye.
Online avukatla 10 dakka konuş sana herseyin rn iyi cevabi verir online avukata anlatinca
Yok ben gerçek avukat tutmak istiyorum. Ya ben aslında çok şey yaparim bir günde içeri tiktirir ya da timarhaneye yollarim da engelli ablam var ortada kalır ona acıyorum. O nedenle yani. Yoksa biliyorum ona neler yapacağımı.
Gercek avukat da tutabilirsin
Maddi durumun izin verirse avukatlar cantali hirsizdir ondan dedim sorularını online ücret ödeyerek sorardin kisa cevab alirdin
ya da kapina dayagindiginda hep polisi ara gelir 1 gelir 2 gelmez 3 ve hepsi raporlanir savci icin güzel fikir olabilir
Tabi ki olabilirsin
Savcılığa suç duyurusunda bulunman gerekiyor
Uzlaşmaya tabi suç bu
Eğer öncesinde bir sabıka kaydı yoksa hagb alır
Öncesinde başka cezası da varsa hapse gider.
Tazminatta talep edebilirsin.
Geçmiş olsun
Teşekkürler ama cezası yok daha önce. Ama yaptığı başka suçlar da var isbati var elimde.
Para cezası alır
Sana para ödemek zorunda kalır
Sadece bu suçtan dolayı hapis cezası alsa da hapse girmez
Ama karşısına iş başvurusu yaptığında veya vize başvurusu yaptığında çıkar cezası olduğu
Diğer suçlardan dolayı da şikayetçi olabilirsin
Polise git durumu anlat onlar mahkemeye kadar taşır
Ama uzun sürer
Polislere de güvenim kalmadı ki. Kendi evime bana darp uyguladı bağırdı çağırdı ama polisler beni aldı götürdü bu nasıl adalet anlamadım ben
Oha
Evet maalesef
Sonunda elimden kaza çıkacak diye korkuyorum. Uzak durmaya çalışıyorum. Son bir senedir böyle
Evet şikayetçi olabilirsin istersen yardımcı olurum
Ama avukat değilim
Şikayetçi olsan en fazla para cezası yer hapis cezası yemesi biraz zor
Teşekkürler ama ben istiyorum ki, ya ceza alsın ya da en azından iyi bir para cezası hatta uzaklaştırma cezası.
Çünkü bana zarar verebilir bu kişi
Kolluk kuvvetlerinden uzaklaştırma talebinde bulunabilirsiniz 6 ay boyunca uzaklaştırma olur siz davacı olursanız yanınıza her yaklaşmaya çalıştığında hapis cezası yer ve cezası kat ve kat artar para cezası da yer ama maddi durumuna göre değişiklik gösterir
Bu kişi annem olsa bile mı?
Yakında jandarma veya polis karakolu varsa oraya git durumu anlat detaylıca yardımcı olucaklardır ama kişiyle aynı ortamda bulunabilirsin aynı karakola çağırabilirler biraz sıkıntı olabilir ama ordakiler seni korur
Özele gelirsen daha çok yardımcı olabilirim
burada çok detaya inemeyiz
Burada niye detaya girilmezmiş abaza yardimci olcakmis vay o... c amacin belli
Ne alaka geri kafalı ablam yaşında yardımcı olamam çünkü belki anlatmak isticekleri ulu orta olmicak özel konulardır. Vizyonsuz o.. spunun dölü
@Arawn1 boş ver ya 😏
Her şekilde davacı olabilirsin.
Evet davacı olabilirsin her şekilde
Teşekkürler
Olabilirsin
Teşekkürler ama yazmışlar ki hapis cezası almaz. Ben istiyorum ki bari uzaklaştırma cezası alsın. Bana zarar verebilir bu kişi