Sitede avukat var mı? Sizce bunları söyleyen birisini şikayet ede bilir miyim?

Lütfen konuda bilen birileri varsa yardımcı olur mu. Yoksa avukat tutmam daha mı iyi olur?
Çok fazla uzatmak istemiyorum ama en yakınım tarafından sözel olarak tacize uğradım hatta delilleri de var elimde. Bana sesli attığı mesajlarda aynen şunlar var "ne diye yaşıyorsun ki sen? Öldürsene kendini. Senin yaşamanın bir anlamı yok. Atsana kendini balkondan aşağıya. F. a. hise ve o. rospu kelimesi"
Şimdi bana sesli mesaj atıp bunları dediği için şikayetçi olabilir miyim? Bu arada bunu söyleyen yakın birisi.
Lütfen aranızda avukat falan varsa detaylı bilgi vere bilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bu hakaretleri bu sözleri bana söyleyen annem. Ama annem olsa da dahi bir cezası olsun istiyorum. Çünkü yaptıkları sadece bu değil başka konularda var ve diğer sorularımda buna değinmiştim. Zaten birisine annesi bu tarz şeyler hakaretler ediyorsa başkasından ne beklenilir ki?
Sitede avukat var mı? Sizce bunları söyleyen birisini şikayet ede bilir miyim?
Cevapla