
Baştan kaderi gülmeyenin sonradan kaderi gülmez mi?
Evet Gülmez
Onu sadece Allah bilir
Güler neden gülmesin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Baştan kaderi gülmeyenin sonradan kaderi gülmez mi?
Senin yüzün gülmüş birazcık da olsun. Güzel bir evlilik yapmışsın ama uzun sürmemiş. Bu dünyada mutlu olma odaklı ya da beklenti içinde yaşamak doğru değil aslında ama biz bu hatayı çok yapıp çokça üzülüyoruz. Üzerine düşen insanlık, kulluk vazifelerini yap sonra akışina bırak hayatı. Bir de amaçların, hedeflerin olsun küçükte olsa.. Çabala, uğraş, üret kafanı sürekli meşgul et. Allah sabir versin.
Cevap
12Cevap
Gülmez eğer mucize olmazsa ki mucizelere de inanmıyorum zaten
Kader biz insanların elinde, kaderlerimizi akılımızla biz insanlar hazırlayıp yaşıyoruz “ doğru ya da yanlış “
“Biz her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık”
( isra/13 )
Tabiki çabaya bağlı ben ölüm için sormuştum
Sorduğunuz soru ölümle işgili değil, bunun için sorunuza ölüm kelimesini eklemelisiniz, o zaman daha açıklayıcı ve istediğiniz gibi bir soru olur.
Herkesin kaderi çabasına bağlıdır. Dogustan kör sakat vb. Gibi şeylerden bahsediyorsan bu külli bir iradenin kararı. Bir şey diyemem.
Eşinin ölümü peki?
Ölüm peki nedir?
bunu bilmiyorsan ben sana öğretmekle uğraşamam
bir saat sonra hayatta olacaginin garantisi olmayan dünyada yuzunun gulmemesi icin hic bir neden yok acikcasi..
Herseyi kadere bağlamamak ve kaderden beklmemek gerekir...
insanın elinde olmayan sebeplerden kaynaklanıyorsa peki bazı şeyler
Olabilir oda kader degil nasip diye bakarım. Hayatimda en kotuye kendimi hazirlarim ki kotu olunca buna uzulmam cok surme?
çok mutlu bir evliğinin var eşine deli gibi aşıksın aniden öldü ne yaparsın?
Ölum yasanabilecek bir olay hayat bitecek birgun
normal karşılıyorsun yani nasip değilmiş der geçersin öyle mi?
Gecmek degil kendi. i tuket. em cocuklarim var onlar icin hayatta olmam gerekir
çocuğunuz ve hayata tutunmanız için bir sebep yoksa
Güler elbet zamanı vardır
çok mutlu bir evliğinin var eşine deli gibi aşıksın aniden öldü ne yaparsın?
Güler ama dua edeceksin bi yandanda
Kaderimi kendim yazarım
insanın elinde olmayan sebeplerden kaynaklanıyorsa peki bazı şeyler
Elimdekileri genişletirim
çok mutlu bir evliğinin var eşine deli gibi aşıksın aniden öldü ne yaparsın?
Allah korusun
Elimdekileri genişletirim dediniz ya ondan sordum
Eşimin rabotunu yapar onu skrm artık napim
Onu Allah bilir güler neden gülmesin
Bu kadar ümitsiz olma
Kaderi bilemezssin
Kader gayrete aşıktır demişler
Gulebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?