AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
Değersiz biri için kendini üzme, kendi ettiğine yansın boş ver.
Selam,
Seni istemeyeni sen hiç mi hiç istemem be arkadaşım... Boş adamla BOŞanılir zaten boş yapmış yol yakınken o adamdan hayır gelmez sen daha hevesli ol ayrıl bak önüne hayat var uzunca daha...
Deliller var mı elinde oo.. cocugundan tazmınat al en azından
Boş ver Ablacım
Koy ver gitsin o seni umursamıyor,
Bundan sonra ilgilenmen sana zarar verir
Yeni temiz bi sayfa aç hayatında
Başarılar dilerim
sonucta sana karsi bitmis biseyler. boş ver gitsin. belki sen daha guzelsindir ama ben guzrlligim sebep oldugunu sanmiyorum tatli dil ve cazibe yoldan cikartir
Senin gibi bir kadını aldattığı için üzülmesi gereken o, sakın canını sıkma onun için
Sen artık kararı verdin. Eşini takip etmeyi bırak kendi yoluna bak
Ya ne seviyorsunuz sizi bırakıp gidenlerin peşinde koşmayı arkadaş
Allah herkese yaşattığını yaşatır onun gibi bi serefsizden kurtulman iyi olur duygularını boş ver nafaka almaya bak sen
Nafakada ne veriyo sanki ya valla 1000 civari filan degilmi
En azından 3-5 kuruş alsın
Valla insanin ici rahat etmez ya karsi taraf nafakadan dert ediyo verirken ama kadinda ömrünü veriyo verdikleri bagladiklari 3 5 kuruş bi verseler kadinin tam hakkini boylelerine surunsunler
Maalesef kadın hakları pek önemsenmiyor bazılarına göre kadın olmak yüzünü bile kapatacak kadar kötü bir şey ☹️
Güldüm... ne yapacağın ortada önce psikolog bir git bakalım birde boşanma davasında nafakanı al
Aldatmak güzellik çirkinlikle alâkalı değil... veya iyilikle kötülükle alâkalı değil... genelde erkeklerin bekarlikta icinde kalan ukteden kalan piskolojik bir durum...
Aldatma denen şey...
Evliliklerde sadik olan neredeyse yok kiyamet helak hizla yaklasiyor zina normal sayılıyor ondanda sikilacak ah alan mutlu olmaz insanlar allahi unutsada allah insani unutmaz o yapdigini yaşar dilerimki allah senin intikamını kisa zamanda ondan alsın
Ben de bosandim ve aldatma sonucu değil. Resmen benim kuyumu kaziyormus da haberim yokmuş iyi ki boşanmışım.
Eşin ile senin aranızda ki sorunları tam bilmiyorum fakat illa ki bir sebep olması gerekmiyor bazen de karakterli insan olmakla alakalı yani sebebini düşünmek ile kafanı yorma eğer senden kaynakli bir sorun olduğunu düşünmuyorsan
Ama şöyle bir şey de var ne olursa olsun boşanmadan başkasıyla görüşmesi ne olursa olsun asla kabul edilecek bir sey değil
Aşkım sen her halinle eminim o kızdan güzelsindir hem dış görünüş olarak hemde karakter olarak kendini her zaman herkesten fazla sev ve hep önceliğin kendin ol lütfen 💕
Askim sende onu kıyasla. Tipine gore yargilayamiyorum adami ama inan senden guzelini bulamiycak. Cok kafa yormamaya calis dunyada cok insan var. Gez toz gor🫶
Doğru
Like a rojin😘
Ben anlamadim😔
Ablam adriana lima bile aldatıldı , bu yüzden seni aldatmasının sebebi sen çirkin olup o güzel olduğu için falan değil. Erkekler doyumsuzdur. Kaç yıllık evliydiniz..
Kıyaslama erkekler huzuru varken boka belaya bulaşmak ister eminim senden daha aşağı seviyededir o kızlar. Aptal erkekler ucuz varoş sever. Senin kaliteni güzel karakterini kaldıramamış.
Si.. et şerefsizi. İmzayı atinca anlar , şu an hava hoş.
Benim sevgilimin karısı galiba benimle kiyasliyor kendisi. Adam karısı hakkında neler neler dedi ya.
Canım üzme kendini ya her işte bir hayır vardır. Demek ki istemiyor artık seni. Seni aldatmak yerine canım yerine koyacağına boşan ve kendi hayatını kur
Karaktersizmis senle alakası yok bazen seni haketmeyen insanları Allah biseyleri bahane edip hayatımızdan çıkarıyor üzülme bebeğim seni gerçekten seven biri karşına cikinca unutacaksın hepsini 🌸
Ya seni tercih etmesinin tek sebebi sana olan herşeyi bitmiş ne seks yapasi nede aynı çatı altında yaşaması kalmamış ki bosaniyosunuz degmecek insanlar içinde kendini üzme
Bence üçlü yapıp korkularından ve kurgularindan kurturabilirsin. Kendine güven gerçeklerle yüzleş 😜
Ev yikanin evi olmaz, o kadin da esinde iflah olmaz o leke o ikisinde her daim o ikilisini birakmaz
Çok üzüldüm Allah kimsenin basına vermesin. Aldatılmanın acısını yaşayan bilir.
Kiyaslayacaginiz tek şey kalpleriniz olsun. Emin olun onun kalbinin cirkinligini yüz güzelliği kapatamaz
Kusura bakma ama eşin tam bi kardeşim birde suçu kendinde buluyorsun nasıl durabiliyorsun anlamıyorum
Soruyu yanlış anlamışım KENDİNİ SUÇLAMA BİR SÜRE SONRA ONU DA ALDATIR
Seks sevmeyen kızlar aldatılmaya mahkumdur , seks olmasa erkekler sizi ne yapsın, odun gibisiniz az canlı olun😏
Hayatımda bu kadar geri kafalı bir yorum görmemiştim. Mağarada mı yaşıyorsun ya herkes seksten zevk almak, yapmak istemek zorunda mı? Gerçekten seven bir insan bunları umursamaz zaten.
Aq mali seks sevmiyorsan ne diye evleniyorsunuz , seks olmasa erkekler sizi ne yapsın ee beyin*siz , seks olmasa erkekler evlenir mi sence? Daha buyumemissin hayatı tanımıyorsun git 3. sınıf yazlık türk aşk dizisi izle sen 😏
Gayet seviyeli konuşuyorum, sen geliyorsun burada bana küfür ediyorsun. Senin için aşk seksten ibaretse o senin aptallığın. Git bir escort bul onla evlen o zaman.
Hala aynı şeyi diyor cahil , günümüz kızları erkeklerden bu konuda şikayetçi değil mi? Hep seks istiyorlar evlilik istemiyorlar diye şikayet ediyorsunuz, bendemiymiş sorun yoksa erkeklerin amacı sadece seks mi? Sorun burada ben değilim bak bu karinin kocasıda farklı tatlar denemek istemiş, hadi abim büyüde gel
Demeli ilgi verememişsin ya da yataksa doyuramammışsın
Yatakta bi P*rn* star olmadığım kaldı inan her şeyi yapıyordum ama yorgunum diyordu ve pasifti. Ona rağmen dayandım.
Ozaman o seni hak etmemiş boş ver sen yeni limanlara yol aç benden önerisi
Ve herşeyinş okadar öne sürme yani okadar değer verme
5 kuruşluk insana 10 kuruşluk değer verince böyle oluyormuş
ya da 4 cü olasılık bu
Aman intikam al geç
Kafayı sıyırmış sın geçmiş olsun bi piskolağa git piskoloji öğrencisiyim bende kafayı iyi vurmuşdun
Guzel mi peki kiz? Yani fiziksel olarak kendinden fazlamı buluyorsun o kizi?
Onunlada fazla sürmez onada tekmeyi vurur amaann boş ver sen vur tekmeyi gitsin
Bakire kalmayın sevisin
canım tabiki, bir kız için yuva yıkılırmı hiç
Bakıyorumda erkekler destek amaçlı destan yazmışlar ama sadece destek amaçlı
Ayrılmak en doğrusu. Zaten sevseydi başkası olmazdı. Üzülme değmez
Pskolojik destek almak isterseniz bana ulaşabilirsiniz
O bende de var maalesef uzun süre kurtulmak mümkün değil.
Stalklama ve kendine odaklan seni sevseydi bunu yapmazdı. Seni sevmeyen adam için üzülme buna deymez
Gerçekten üzüldüm. Ne denir bilemedim. Belliki siz onu seviyorken aşık ken yapmış bunu.
Stacklamak çok büyük bir acı verir bence bu huyundan vazgeç
Nedeni sen olabilirsin
Benim kadar ilgili eş yok bence inanılmaz üzerine titreyen biriyim boşanırken bahane olarak şunı sundu. Sen çok seviyorsun çok sevip çok istediğin için ben istemiyorum
Yok öyle bir şey kiskanclikla bunaltmissindir
Sen de erkek savunucusu musun?
Hayır alakası yok sadece düşünüyorum sen bakıyorum cevaplara atıp tutuyorsun bu kadar iyi olunmaz
Sadık insan değilmiş yarın onuda bırakır
O kız keşke onu aldatsa da görse
Herkes yaşattığını yaşar merak etme
Karma var kesinlikle
Yavaş yavaş bırakırsın
Ya kabul edeceksin ya ayrılacaksın
Hakkında hayırlısı olsun
Allah yardımcınız olsun
Bana aşık ol derdin olsun unutursun
Aldatanı tek kalemde silmek lazım
Hayırlısı bakalım
Ne zamandır böyle bu durum
Çocuğunuz var mı , ne kadar sürelik bi evlilikti
Kral adammış helal olsun
😞😞
Şaka şaka üzülme
Çocuk yoksa salla boşanırsın olur biter
İnsaallah kolay unuturum
Bırak bir yapan yine yapar
comu asıksın ona?
Çirkinin şansı büyünün gücüdür belki mazallah
o da baskalarını stalklıyor
Kaç yıllık evliydiniz?
yatakta senden daha çok zevk veriyor olabilir
Ne kadar süredir beraberdiniz
6 senedir sevgili iki senedir evli
Özele gelir misin sorun değilse tabi
Buradan yaz
Hayie
kendine odaklan hasta olmuşsun