Etkili ve güçlü İletişim kurmanın Yollarına hakim misiniz yoksa yanlış anlaşılmamakta zorluk çektiğiniz durumlar oluyor mu KS Canlar? 🙃




#lumos01
#kedıkafalılumos
#catwomen
Etkili ve güçlü İletişim kurmanın Yollarına hakim misiniz yoksa yanlış anlaşılmamakta zorluk çektiğiniz durumlar oluyor mu KS Canlar? 🙃




#lumos01
#kedıkafalılumos
#catwomen
Buradaki gibi çok süper sorular sorarim , baktim yan cizmiyor cevapları tatmin ediyor. İletişim son gaz devam eder, çok iyiyimdir. Baktım dandik cevaplar veriyor, iletişimi bozar carlamaya başlarım sjsjsj
Karşımdakine göre değişiyor 😅
Hic iyi olduğumu düşünmüyorum
evet ablam gayet iyiyimdir yani en azından ben öyle olduğumu düşünüyorum eğer biriyle yeni tanıştıysam yanlış anlamaması için söylediğim bir şeyin açıklamasını yaparım ki yanlış anlamasın
Cevap
35Cevap
Ben oldukça iyi olduğumu düşünüyorum zaten kadınlar ile her zaman daha iyi anlaşıyorum.. özellikle de benden büyük olanlar ile.
Ahahah fotolar çok iyiymiş😂 yok ben gayet düzgün iletişim kurduğumu düşünüyorum
Arkadaş olmak konusunda sıkıntım yok.
Fakat söz konusu ciddi bir ilişki istemem ise doğru ve gerçek üzerine kurduğum hayat tarzım galiba biraz ağır geliyor..
Aksi halde kendim olamıyorum.
Bu da bana ağır geliyor.
Karşı cins diye bir sey olmasa da olur bence
Canım isterse gayet iyiyim ama benim istemem zor işte.
Pek iletişim kuramıyoruz kendileriyle kafalarında tek bir düşünce oluyor genellikle nadir kafa dengi konusucacak biri çıkıyor onda da sohbet zaten iyi ilerliyor
aslında istesem gayet iyi iletişim kurarım ama çoğu zaman biraz güzel konuştun mu konu olmadık yerlere geliveriyor o yüzden kalsın kurmayayım
Hahah efsane 🤣 bence karşı cinsle olan iletişim doğası gereği yanlış anlaşılmalara açık. Yüz yüze doğru anlasilacagimi düşünüyorum ama..
Iyiyimdir tek sorun bazen çok yapışık insanlar oluyor ondan tiksiniyorum o sebepten herkesle diyalog kurmuyorum
Yok ya iletişim konusunda başarısızim konuşurken ben Türkçe konustugumu sanirken karşı taraf Fransızca anlıyor bende Fransız kalıyorum 😂
2023 yılın en iyi esprisini yaptım bakalım anlayan cikack mi 🤣🙃
Çabuk iletişim kurabilen biriyim ama hesabıma gelene... ilk sohbet konusunda sıkıntı çekmem karşı cinsim ya da hemcinsim olsun
Kişiye göre değişiyor, kafa dengiyse sorun yok.
Ben nasılım bilmiyorum ama bunların bok gibi olduğu kesin
Genelde iyiyimdir ama kezban olunca bende mala bağlıyorum
bulunduğum dönemden nefret ediyorum bazen keşke başka dönemde doğsaydım
Hiç olmadığım kadar iyiyim skjajajssh
Anında bağlarım kendime ama benii sarması lazım sarmazsa soğuk yaparım
Bu konuda şeytaniyim lakin iyiye kullanmayı tercih ederim.
Hiç başarılı değilim kurabilenleride imrenip kıskandığım oluyor 😅
İletişimim iyidir, rahat diyalog kurarım. Tabii istiyorsam.
genelde kurmamayı tercih ediyoruz,
İlk iletişimim zor olur ama samimiyet olunca muhabbetime doyum olmaz 😂
Kötüyüm kötü… bu devirde yaşamak istemezdim… 😅
Güzel dedikodu yaparım 😂
Aaa olmaz mı kola yerine çay olur muhtemelen 😂
Tabiii zaten benimle konuşan hemen dökülüyor dertlerini anlatmaya başlıyor Güzin ablaya döndüm sonra diyolar normalde bunları kimseye anlatmam sana niye anlattım anlam veremiyorum diyor 😂
Ben iyiyim de karşı taraf hep şüpheci olduğundan tanışma fasılları zor geçiyor.
Arkadaş olarak fazla rahatım da flört falan olunca sıkıntılı oluyor
Dayımla daha iyi flörtleşirim
Kendime guvenirim.
Son derece iyi
Ben genel de iyiyimdir.
İletişim den uzağım 🤷🏻♀️
İyi olduğumu düşünüyorum
Sevgi istiyorum... 🥲 ah ulan jfjfjdj
İyi olduğu mu düşünüyorum 😊
@fesfs ay nerem benziyor ay Adile Naşite 😂
@fesfs kişi kavramı önemli ama.
iban numarası🤣
Bu kadar iddialı değilim :D
çok iyi değil
Kurmuyorum
Çok iyiyim
Oldukça
Vay beeeeeee
Süper
Süperimdir
İyiyimdir
Oldukça iyiyim
iyi değilim bence
Aman 0 ya
Güveniyorum kendime 🫣
Hiç iyi değilim
Fena sayilmam
İyi sayilir
Direk mevzuya girmeyi tercih ederim
Fena degilim
Berbatım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?