Bir tanrı neden kendisinin varlığına inanmayanları ya da "yanlış" olan versiyonuna inandı diye insanı yakar?

Neden o insan çok iyi amel işlese dahi kesin cehenneme atıp sonsuz ateşte insanlık suçu sayılacak şekilde insanları yakar, ama aynı zamanda kötülük yapıp kendisine inanan birisini de günahı kadar yakıp cennete alır?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu şu gibi ben bir bebeği ormana tek başına atayım ve kendime dair hiçbir kanıt bırakmayayım sonra 10 sene sonra gelip çocuk benim varlığıma inanmıyor veya benden haberi yok diye o çocuğu döveyim. Ve evet arkadaşlar şimdi evrene bak kanıt ordacılar gelecek arkadaşlar söylemekten nefret ediyorum ama bilimsel olarak evren kendi kendine işliyor ve tanrıya dair kesin bir kanıt yok
Bir tanrı neden kendisinin varlığına inanmayanları ya da "yanlış" olan versiyonuna inandı diye insanı yakar?
Cevapla