Güncellemeler
+1 yıl
Ya çok kötü kalpliler nasıl bu kadar kötüler anlam veremiyorum birbirlerinin arkasından demedikleri kalmıyor ertesi gün ben hepsinden kötü oluyor onlar canımlı cicimli oluyorlar
Anlaşmaya çalış demeyin zaten çok kibar ve iyi niyetli bir insanım durduk yere cephe alıyorlar bir tane oğlan vardı en azından ona soru vs sorup sohbet ediyordum oda benden hoşlanmaya başlamış reddettim artık onunlada konuşmuyoruz kızlar desen burcuma bile takıyorlar ne hikmetse sadece benim yanımda ıyy o burç mu nefret ederim moduna giriyorlar annemin kalbi durduğunda bile güya sıra arkadaşım ve hep birlikte okula gittiğim burnu havada şahıs (zaten onun yüzünden sevmiyor kimse beni) kimseye durumumu söylememiş en son birkaç kişi bu kız neden okula gelmiyor demeyi akıl etmiş (birde zorla sırf o zor durumda kimsenin de haberi yokken hazır bende sınıfta yokum ya sınıf fotoğrafı çektirmiş vicdansız) diğer oğlanlar ise ben istemeden yardım etmeler vs vs oluyor ilk başta ben yüz vermeyince de benden kötüsü uyuzu olmuyor Allahım ya ben ne yapacağım sınıfımı değiştiremem dediğim gibi anne babam gelemez ki izin vermezler son yılım okul birinciliğimi de kaybettim yaşadığım stresten dertten tasadan of taktik verin ne olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Relax ol, takma kafaya kimseyi.
Olamıyorum ki üzülüyorum istemsizce strese girdim bile şimdiden Allahım yardımcım olsun tüm yılım zaten yoğun bakımda geçti birsürü kayıp verdim birde bu tiplerin zorbalaması canıma tak etti okul birinciliğimi kaybettim mental olarak çöktüm of kalbim çok ağrıyor
Kötü bir durum tabi, anlayabiliyorum durumunu.
Anne ve baban izin verirse istersen açık liseye geç, sadece sınavlara gidersin kafan rahat olur.
İzin vermiyorlar ki okuldada boş yani piknik falan yaptırıyorlar müdürden gizli bazı hocalar beden dersi falan zaten bomboş insanların beklentisi çok yüksek ama bitkin haldeyim tüm yük üstümde herşeyden nefret ediyorum
Şöyle okuldaki insanlar genelde kendilerinden zayıf, savunmasız ve sessiz sakin insanların tepesine binerler.
Sınıftaki insanlara kendini birey olarak kabul ettirmen zor bir süreç, taa en başından başlıyor lisenin bu durum.
Lise başınca nasılsan öyle devam ediyor lise boyunca.
9 ve 10. sınıfta mükemmeldi notlarım zirve, çok popülerdim okulda tanımadığım kişi yoktu derken 11. sınıfta aslında dahada özgüven sahibi olmuştum saçlarım uzadı güzelleştim yeni sınıfımda ilk dönem çok iyi anlaştım derken yakın arkadaşım (artık en sevmediğim ilk 5 insana giriyor biraz meşrep bir tip işte vücut hatlarını belli eden, küfür, alkolu (içebilir ama yaşıda küçük neysee zararlı bir şey ama havalı değil) havalı sanan bir tip olamaya başladı halbuki 9 ve 10. sınıfta benim gibiydi) ten rengimle bile alay etti mesela yeni yeğenim doğdu dedim ki aynı bana benziyormuş sarışınmış bembeyaz tenliymiş dedim sevincimden ruh gibi hahahs dedi (kendisi esmer ama brn buğdayım diye geçiniyor), İngilizce hocası bana sen minyonsun kolay yaşlanmazsın alnın da dar kırışmaz dedi bu diğer kızlarla onun alnı mı var ki diyip kikirdemeye başladılar... Annemin kalbi durdu öyle kötü bir zamandı ki anlatamam hem zorbalık, hem dışlanma, hem evin yükü sende hem hastaneyi beklemen lazım hem annen yok of çok zordu çok hastaneyi bekleme derken abim engelli diğeri şehir dışında babamda engelli mecbur hastane işlerini ben yapıyordum üf içim daraldı yine
İlahi adalet tecelli eder değil mi bana kötü davrananlar 1000 katıyla karşılaşır değil mi
Yazdıklarını okudum, tabi ailenin durumu ve içinde bulunduğun durum psikolojini baya etkilemiş. Bu saatten sonra insanları umursamamak dışında yapabileceğin bir şey yok gibi.
İlahi adalet tecelli eder elbet.
Umursamasam da takıyorlar bana ya kızın sevdiği çocuk beni seviyor diye (yemin ederim 0 makyaj, paspal gidiyorum okuls bilerek) göz devirip omuz atıyor ergen işte hepsi ben erken olgunlaştım maalesef nefret ediyorum ya sağol mesajın için
Kızın sevdiği çocuğun seni sevmesi senin suçun değil, makyaj falan yap bence bahsettiğin şekilde bakımsız gitme okula bu şekilde bakımlı makyaj yapıp v. b. gidersen farklı bir olumlu yönde imaj çizersin sınıftakilerin gözünde.
Bakımlı oluncada batıyor bunlara mesela nemlendirici sürüyorum kızların hepsi bir ağızdan ben makyajsızda güzelim demeye başlıyorlar abim dedi çok süslenip gitme okula güzelsin, çalışkansın çekemiyorlar ezmeye çalışıyorlar boş ver dedi o yüzden
Yani bakımsız bahsettiğin şekilde hayattan bezmiş şekilde okula gidersen daha fazla binerler tepene, o yüzden söyledim.
Anlaşmak zorunda değilsin
Ben bir kenarda sessiz sakin takılmaya çalışsam bile bulaşıyorlar beyaz tenli olamam bile, burcumun oğlak olması bile dert onlara