Sınıfta kimseyle anlaşamadığımı fark ettim birkaç gün sonra açılıyor okul ne yapmam gerek?

Anlaşmaya çalış demeyin zaten çok kibar ve iyi niyetli bir insanım durduk yere cephe alıyorlar bir tane oğlan vardı en azından ona soru vs sorup sohbet ediyordum oda benden hoşlanmaya başlamış reddettim artık onunlada konuşmuyoruz kızlar desen burcuma bile takıyorlar ne hikmetse sadece benim yanımda ıyy o burç mu nefret ederim moduna giriyorlar annemin kalbi durduğunda bile güya sıra arkadaşım ve hep birlikte okula gittiğim burnu havada şahıs (zaten onun yüzünden sevmiyor kimse beni) kimseye durumumu söylememiş en son birkaç kişi bu kız neden okula gelmiyor demeyi akıl etmiş (birde zorla sırf o zor durumda kimsenin de haberi yokken hazır bende sınıfta yokum ya sınıf fotoğrafı çektirmiş vicdansız) diğer oğlanlar ise ben istemeden yardım etmeler vs vs oluyor ilk başta ben yüz vermeyince de benden kötüsü uyuzu olmuyor Allahım ya ben ne yapacağım sınıfımı değiştiremem dediğim gibi anne babam gelemez ki izin vermezler son yılım okul birinciliğimi de kaybettim yaşadığım stresten dertten tasadan of taktik verin ne olur

Güncellemeler
+1 yıl
Ya çok kötü kalpliler nasıl bu kadar kötüler anlam veremiyorum birbirlerinin arkasından demedikleri kalmıyor ertesi gün ben hepsinden kötü oluyor onlar canımlı cicimli oluyorlar
Sınıfta kimseyle anlaşamadığımı fark ettim birkaç gün sonra açılıyor okul ne yapmam gerek?
Cevapla