Yeni okula nakil oldum hiç kimseyi tanımıyorum. Ne yapmalıyım?

Okulda hiç arkadaşım yok tanıdık falanda pazartesi ilk defa gidixem normalde sıcakkanlı herkesle kaynaşabilen bi insanım ama bilmiyorum ne yapmam gerek
Yeni okula nakil oldum hiç kimseyi tanımıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla