Günaydın/ tünaydın millet, şu anda ne yapıyorsunuz? foto bırakmak serbest 😃

Günaydın/ tünaydın millet, şu anda ne yapıyorsunuz? foto bırakmak serbest 😃

Günaydın günüm güzel başladı sigara ve kahve içtim az önce şimdi de şarkı dinliyorum bu şekilde :D foto atamam da şarkı bırakabilirim.
Oyş tişkür ettim ☺️ günaydın Baro
Rica ederim abla ne demek ☺️🤗

Balkonda kahvaltı sonrası kahve, yağmur umudu eşliğinde

2. Kez markete gitmek zorunda kaldığım için güne kötü başladım
Cevap
12Cevap
Denizden geldim, kahvaltımı yaptım şu an çayımı ve sigaramı içiyorum balkonda, gel keyfim gel modundayım...🥳😄😎
Şu an çocuklara yemek hazirliorum onlar havuzda :)) akşam ufakligin galasına gidicem
Biraz geç kalktım, kahvaltıyı dışardan söyledim, çay içiyorum...
Tenk yu 🙂
Aynı bu yazının versiyonunu yaşıyorum.. ben değerliyim kimsenin beni kirmasina izin vermiyorum anlatılamayacak kadar kıymetliyim çayı içiyorum
Güzel bir uyku çektim. Kahvaltımı yaptım sonra da kahve içmeye dışarı çıktım.
Sabah erkenden uyandım işe geldim şimdi de müşteri olmayınca bir siteye bakınıyorum
Düğünümüz vardı.. Koşturmalı bir gündü.. Eve yeni girdim.. Yorgunluktan ölüyorum..
Yeni uyandım 🥹
Sizede 😀
Az evvel kahvaltıdan kalktım güzel gibi
Teşekkürler ✨
ofiste çalışmaya devam biraz hastayım
Yorucu bir gün sıkıcı bunaltıcı
Keyifsiz bu ara düzelicez inşallah
eve yeni geldim ben gün erken başladı bende
Gergin başladı biraz, strabuck kahve içiyorum
Çalışarak başladı çalışarak devam ediyor
iş yerimdeyim, çalışmaya devam edeceğim
Günaydın bajım çalışıyorum 🙏
Yatağın üzerinde kas güçlendiriyorum.
Kendimi kandırıyorum 😂
Yarın ki Sivas maçına hazırlık yapıyorum 🦅🦅
Viskiyle devamı ediyorum sadece 😔
Ogrenc
Boşum
Muz yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?