Çocuk sahibi olamayacağımız halde 'ben seninle mutluyum' diyen eşim, beni gerçekten hayal edebildiğimden bile çok mu seviyor?

Doktor çocuk sahibi olamazsın dedi bana. Tedavisi yok Kıbrıs'ta yumurta nakli yapıyorlar o şekilde çocuğun olur ancak dedi. Eşim hiç problem yapmadı bu konuyu istemiyorum içimde hiç çocuk isteği yok zaten gece ağlayacak seni benim yanımdan kaldıracak aramıza girecek bana ayırdığın zamandan alacak ben böyle seninle baş başa mutluyum dedi. Ailesi biraz soruyor bu zamanlar ben mutfaktayim annesine bir daha bu konuyu açmayn dedi annesi babası üsteleyince doktora gittik çocuk sahibi olamayacaksın dedi bana yagmur çok üzülüyor zaten açmayın artık konuyu dedi. Annesi ağladı babası üzüldü. Neden öyle dedin neden benim rahatsız olduğumu söylemedin dedim. Kendini kötü hisset istemedim bir açıklama yapılacaksa ben yaparım artık dedi. Gerçekten her erkek yapar mı bunu?

Çocuk sahibi olamayacağımız halde 'ben seninle mutluyum' diyen eşim, beni gerçekten hayal edebildiğimden bile çok mu seviyor?
Cevapla