Hepimizin sorun yaşadığı bir çevre var, sadece basit bir anketle merak giderelim 🙂

Ailem
Akrabalarım
Öğretmenlerim
İş arkadaşlarım
Okuldan arkadaşlarım
Anne ve babam
Sevgilim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Hayat
Benim problemim kendimle. Senelerdir kendimle anlaşamıyorum ben.
Akrepler (akrabalar🙄)
Yani tüm akrabalar değil 1 2 amcam sorun 😑
Kimse ile sorun yaşamıyorum tartışmayı sevmiyorum o ortamları hiç sevmiyorum biraz politik bir insanım
Çok şükür hiç kimseyle bir problem yaşamıyorum.
Kime daha çok yakinsan onun ile daha çok tartışırşın yani ailem bu aralar
Dünyaya uyumlu olmak için gelmişim. Sorun yaşıyorsam, karşımdaki sorunludur :D
Ne yazık ki; daha çok akrabalarım..
Bazı okul arkadaşlarımla ve özellikle babamla sorun yaşıyorum.
Kendim ve kaderimle çok sorun yaşıyorum ama şıklarda yok.
Okuldan arkadaşlarım mezuniyet törenine bile gitmedim.
Aslında seçenekler birbirine bağlı, bir kesimle sorun yaşayınca ötekilere yansıyor eni sonu
Metrobüs insanlarıyla🙄
Beni çekemeyen sürekli aşağıda gören insanlarla olan sorunum bitse dünya çok güzel olabilir
Hepsi seçeneği neden yok?
Özel hisset diye 😎
Cahil insanlarla
İş arkadaşlarımla sorun yaşıyoruz
Aile ve sonra akraba tabi ki
Sevgili olabilir.
Ben ailem akrabam hiç biri ile konuşmuyorum
En büyük sorun benim 😃
Dürüstlüğün böylesi 😂
Kafam rahat böyle olunca en azından 😊
Öyle diyorsan iyi
🫣😊
Cevap veriyorum hicbiri :D
Aa halbuki senin tüm dünyayayla demen gerekirdi. Her soruya muhalefet olan insan😂😂
@onlyteenage Dikkat ceken biri oldugumu biliyorum dikkatinede bayildim aferin iyi yoldasin :D
Burcun ne söylesene en çokta senin burcunun insanlarından uzak duriyim😂😂
@onlyteenage aman ne komik ne koimiiiik burca göre hareket edio birde iyyyy
@onlyteenage Hadi kanka ben gidiom sana iyi anketler arayi acmayalim kolay gelsin :D
Akrabalarımı / Akbaba olarak görüyorum
Meslek edinme konusunda
her seyle.. daha cok okul ve aile ama oyle.
Anne baba zaten ailem bütün ailem işte.
Eşimin ailesi..
Bak bu seçenekte olmalıydı 👍
Akraba daha ağır bastı
Genel olarak herkes 😄
Akrabalarım
Senle ve ananla
Akrabalarım
Annem
sevgili daha sorunlu
Hepsiyle de oluyor bazen
Ailem
Annem ve babam
Hiç biri.
Okuldan arkadaşlarım
akrabalar
Gevşek ve cıvık insanlar
Akrabaları hiç sevmemmm
İşte oluyo Bazen
öğretmen hariç hepsi
Hepsiyle
şimdilik ailem
Akraba bence
Kendimle
Kısaca hayattaki her şey.
Hicbiri
Akrabalar
ailemle.
Kendimle
Akrabalarım çünkü çok benciller
Akrabalar ile
Ailem
Sıkıntı yaşamam
Aile
kendimle
Bu iyiydi 😃
Belli olmuyor