2 aydır evliyim çok kısa sürede görücü usulü olarak evlendim evlenirken de eşimde çok fazla olumsuzluk bende ailemde gördük fakat ailem nisandan sonra bana aşırı baskı yaptı çok bunalttilar geri dönüşü yok bu işin dediler bende evlendim inanın sadece ayrılmak için aldatma ya da şiddet olması gerekmiyor eşim çok zor biri ve mental sağlığımı olumsuz yönde etkiliyo düzeltilebilir belki ama laftan anlayacak birisi değil ailemden hiçbir destek beklemiyorum fakat boşanmayacaksin herkes bunu bekliyo felan asla yapamzsin felan diyo ne yapabilirim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılEvliliğinizi güçlendirmek ve daha sağlam bir temel oluşturmak için birlikte daha fazla vakit geçirin. Ortak ilgi alanlarına sahip olduğunuz aktiviteleri birlikte yapmak, duygusal bağınızı güçlendirebilir. İletişim, sağlıklı bir ilişkinin temelidir. Eşinizle açık ve dürüst bir şekilde duygularınızı paylaşmaya çalışın. İletişim sorunları varsa, birlikte bir ilişki terapisti veya danışmanıyla çalışmayı düşünün. Profesyonel bir rehberlik, iletişim becerilerinizi geliştirmenize yardımcı olabilir. İlişkinizdeki temel sorunları tanımlayın ve çözüm arayışında olun. Bu, birlikte çalışarak ilişkinizi geliştirmenize yardımcı olabilir. Sorunların üzerine gitmek ve birlikte çözüm yolları bulmak önemlidir. Evlilik terapisi veya danışmanlık, evliliğinizi iyileştirmeniz için önemli bir kaynak olabilir. Bir uzman, sorunlarınıza nesnel bir bakış sunabilir ve çözüm önerileri sunabilir. Unutmayın ki her ilişki farklıdır ve herkesin evliliği farklı zorluklarla karşılaşabilir. Evliliğinizi kurtarmak için her iki tarafın da çaba göstermesi ve iletişim kurması önemlidir. Eğer tüm çabalara rağmen ilişkiniz düzelmiyorsa, bu durumu profesyonel bir yardım alarak ele almanız da bir seçenek olabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBaşbaşa kalamiyoruz ailesinden bosanamayan bir adam yeni evliyiz ailesi bize nefes aldırmadı sağolsun.
En İyi Cevaplar
Bence boşanmak en mantıklısı. O ne der? Şu ne der? Diye düşünürseniz ileride geri dönüşü olmayan şeyler de yaşayabilirsiniz. Olduğunuz ilişki ikiniz için de bakıldığı zaman negatif etkiler yaratıyor üzerinizde. Bundan dolayı boşanmak ikinizin de mentali ve geri kalan hayatınızı heba etmemek açısından en mantıklı seçenek. Eğer aileniz yüzünden kendinizi baskıda hissediyorsanız da şunu söylemeliyim. Artık tek başınıza bir bireysiniz. Ailenizin kişisel tercihlerinin üzerinde hiçbir etkisinin olmaması gerekiyor. Benim ailem de görücü usulü, ailelerinin ısmarlarım üzerine evlendi ve sırf çocuk yapmak için yaptılar. Şimdi sürekli onların birbirlerine olmayan duyguları sebebiyle birbirlerini ve bizi yaralamalarını, her gün birbirlerini tüketmelerini izliyorum. Daha sonrasında birbirinizi seversiniz olayı inanın gerçek değil. 20 yıllık evliler ama ilişkileri son zamanda daha kötüye gidiyor. Lütfen kalbiniz ne istiyorsa onu yapın ve bence ailenize olan bağınızı artık sonlandırın. Veya onlarla konuşarak anlaşabileceğinizi düşünüyorsanız konuşun ve kendinizin bir birey olduğunu onlara kanıtlayın. 19 yaşımdayım, belki yanlış düşünüyorum bilemem ama görücü usulü olan bir çok evliliğin içinde olup görerek tüm bunları söyleyebilirim size. En kısa sürede iyi bir hayata adım atmanız dileğiyle🫶🤍✨️
24 Yorumla
Soran+1 yılO kadar tatlısın ve güzelsin ki mesajın çok iyi geldi teşekkür ederim 🙂
Soran+1 yılYaşına göre çok olgun ve akıllı bir kızsin benim ailem çok toksikti ailen zorba olunca ilişki nasıl yaşanır nasıl tercih edilir beceremiyosun ailem bana hep kötü davrandilar doğru ilişki seçimi yapamadım dilerim güzel bir ailen vardir sende güzel bir ilişki seçimi yapabilir ve hayat yaşarsın
- Aile & Toplum konusunda 862 cevap paylaştı.
+1 yılO zaman kesinlikle çocuk yapma korunmani tavsiye ediyorum doğum kontrol hapı ya da spiral kullan fakat asla hamile kalma çünkü inan pişman olursun yaşadığın sorun her neyse duygusal mi cinsel şiddet mi bilmiyorum fakat kademden destek alabilirsin şu an numarasini hatırlamıyorum fakat internetten bulabilirsin en azından konusabilecegin seni anlayabilecek insanlarla dialoga geçip sorunlarını ve çözüm yollarını bulmayı öneririm yaşadığın olay üzücü bir durum hatta evliyken bile eşini aldatmayı dusunebilirsin çünkü ona karşı ne saygın kalmış nede sevgin bu tarz durumları yaşayan çok kadinimiz var bu ülkede ilk başta saygı ve anlayış çok önemli durumun aslında zor sanki doğu kullturunde yaşayan bir kadınsın nerede yaşadığını bilmiyorum fakat koleymissin gibi davranılmıs sanki üzücü inşallah her şey istediğin gibi olur ömrün boyunca güzel mutlu bir hayatın olur fakat bu dileklerimi gerçekleştirmen için seninde birşeyler yapman lazım eşinle konuşmak tedavi olmak vs artık herneyse yoksa gün geçtikçe daha zor günler yasayabilirsin
10 Yorumla
Maalesef evliliği kendin için değil ailen için yapmışsın. Kısa sürede olduğu için eşini tanıma fırsatı verilmemiş. İş yapabiliyorsan çalışmaya başla, biraz da olsa kafan dağılır. Baktınız düzelmiyor, ailene ifade et boşanmak istediğini. Sana destek olmuyorsa, aile terapisti ve danışmanlığına başvurun. Eşiniz düzelecek gibi değilse, bir işe girip kendi ayaklarınız üzerinde durmaya çalışın. Bir ilişki sana iyi gelmiyorsa, terk etmelisiniz. Seçimlerin yarın çocuklarını ve geleceğini etkileyecek. Boşanan çift sayısı olduğu sürece.
31 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyorum ztn o açıdan iyi
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
52Cevap
Aile baskısı biraz geri kafalılıktır. Evlendirme kadar aile için her şey iyi de neden sonrasını düşünmüyorlar anlamış değilim. Zamanında kardeşim açısından bizde yaşadık ama karşı çıktım. Benim dediğim oldu ve sevdiğine verdim kardeşimi. Şu an mutlu ailesi var. Yani toplumda hala neden kız çocuklarına baskı sürer. Yani doğurup sadece büyütmek mi sorumluluk anlamadım hala. Sonuçta ailelerimizi seçemiyoruz doğarken. Çocukların ne kadar sorumluluğu varsa ailesine karşı ailenin de çocuklarına karşı sorumluluğu vardır. Özellikle kız çocuklarına. Görücü usulü evlilik zaten başlı başına saçmalıktır. Allah sabır versin kardeşim.
20 Yorumlabaşta nişanlıyken aileni dinlemeyecek ayrılacaktın orada bir hata olmuş
muhtemelen bundan sonrada yurumez tam olarak sorunlarınız nedir bilsem birseyler söylerim ama tahminimce ilişkiniz yurumez gibi mecbur ailenden destek almadann boşanacksın önce bir iş bul sonrada kendi yoluna bak
24 Yorumla
Soran+1 yılBaskı yaptılar işte kendisi ailesi sürekli bizde yatılı duruyor çıkmak bilmediler hizmet bekliyorlar vs vs evliliği anlayamadık ki daha.
Soran+1 yılEvet çalışıyorum aramızda da evliliğin oturabilmesi için ailesi bizi rahat bırakmadı bizde misafirler kendimize vakit ayiramadik eşimde ailesi ve benim aramda denge kuramiyor
+1 yılEski kafalılık başka bişey değil hayat senin hayatın. Eğer böyle devam edemeyeceğinizi ve bunun sizi mutsuz edeceğini düşünüyorsan başka çare yok. Fakat aklın neredeydi ilk başta onu merak ediyorum. Koskoca insanlar olmuşsunuz ama hala kendi kararlarınızı vermekten yoksunsunuz. Ailenizin etrafınızın ağzına bakıyorsunuz. Yaşın 25-29 olarak gözüktüğü için böyle yazıyorum...
13 Yorumla
Soran+1 yılAilem nefes aldirmiyordu kendi kararlarımi veremiyordum
- +1 yıl
Yani ayaklarının üstünde durmayı öğrenmen lazım öyle ailem nefes aldırmıyodu yok. Dersin ki arkadaşlar sizi tanımak iyiydi ben kendi evime çıkıyorum kendinize iyi bakın görüşürüz haftada 1 olur biter. Hayat senin hayatın kararlar senin kararların. Sen onların kararına uymayı seçmişsin. Boşanıp aile evine tekrar dönmezsin umuyorum. Dediğim gibi çözülemeyecek sorunlar ise boşanılır sonra kendi evine çıkarsın kendi ayaklarının üstünde güçlü bir kadın imajı oluşturabilirsin kendin için!
Soran+1 yılHaklısın başka yolu yok ztn
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılPsikolojik şiddet galiba. Fiziksel şiddetten farkı yok. Aileni ikna et diyeceğim ama zor. Eşinle konuşup düzelmesini sağlamak tek çare gibi. Ya da terapiste götürmek. Ya da en güzeli ayrılıp nafaka almak.
11 Yorumla
Soran+1 yılZaman gösterecek başka seçenek yok bu kadar baskı olmasa evlenmezdim
- Aile & Toplum konusunda 906 cevap paylaştı.
+1 yılZorlayarak nereye kadar giderki bir evlilik.. bunu idrak edecek kadar beyinleri yokmu... bugün psikolojin bozulur yarın evden kaçarsın... aynı evde iki yabancı olmaz.. bunu aileninde anlaması lazım..
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende görücü usulü apar topar evlendirildim. 2 ay içinde düğün oldu bitti. Durumunu çok iyi anlıyorum. Bende eşimden çok sıkıntı çektim. Çok zıt kişilikleriz. Ancak aradan zaman geçti ve galiba alışmaya başladık. Şimdi 10 yıllık evliyiz. Eşinle olumsuz yanları konuşmayı dene. Çünkü görücü usulü evlilikler zor oluyor maalesef
10 Yorumlamesleğin var mı ev kadınımısın çalışıyormusun? hazır çocuk yokken hemen işi bitirip kaçsan iyi olur yoksa derdin büyüyecek...
15 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyorum
Soran+1 yılBüyük sehirdeyim fakat çalışıyorum gidemem şu an evlisin sorumluluğunu bilceksin diyip duruyo eşim
Soran+1 yılYok da emir vererek konusuyo aileme hizmet edeceksin felan çok fena kavga ettik zaten bosanalim dedim kabul etmedi terapiste gidicez
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Böyle ailelere ayar oluyorum senin mutluluğunu hiçmi düşünmüyorlar.. senin geleceğine hiçmi önem vermiyorlar biz ne dersek o kafası var bunlarda.
14 Yorumla
Soran+1 yılAslında evlendirmek istemediler fakat farklı şekilde baskı vardı bende evlenmek istedim
Soran+1 yılYani kısaca ozetliyim evlenmeyi istemiyordum aslında sürekli görücü bulup zorladılar görüştürmek için görüşüp anlaştığım anda ailem bir kulp bulup ayırmak için psikolojimi mahvettiler en son eşimle tanıştım o da görücü usulü bu sefer tanış dediler fakat mesafe vardı gidip gelmeme engel oldular herşeye karıştılar felan yeterince tanıyamadım nisanlanip tanımak istedim geri dönüşü yok dediler gerçi hoş eşim olmasa da doğru bir ilişki seçimi yapilamazdi ailemde. Çünkü kendimle alakalı hiçbir kararı ben veremiyordum benim duygularımın bir önemi yoktu böyle bir süreçten çıkıp evlendim kardeşim. Sonrası da malum zaten kısa sürede bilmedigim için eşim kötü de olsa iyi de olsa sürprizdi bana zaten.
- +1 yıl
Kısacası sürpriz yumurta gibi içinden ne çıkacağı belli olmayan biriyle evlenmişsin.. bu zamanda kimin ne olduğu zaten belli olmuyor.. ne kadar tanıdım desende soradan farklı biri olduğunu görebiliyorsun buda var.. ama beraber zaman geçirip evlenmek çok farklı... ymurtayı açıp içindekini gördükten sonra o yumurtayı almakla içini bilmeden kabullenmeye çalışmak çok farklı...
Akşısına bırak be güzelim bi yuva daha dagılmasın hayata her şey olabilir gülük gülüstanlık gecmez her şey illa seni zorlayan bir şey olur bu dünyada rahatlık diye birey oldaydı peygamberimiz rahat ederdi bu sözü aklından cıkarma o bile neler cekti bu dünyadan o yüzden asla canını sıkma allaha dua et her şey gecer
21 YorumlaAile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı. Sabır, güler yüz tatlı dil, en önemlisiyse SAYGI. Büyüklerine sergilediğin tutum, .. sevgi kendiliğinden gelir/geliyor.
10 YorumlaMutlu olmadığın bir evliliği kim ne derse desin sürdürme katiyen. Zaten görücü usulü evliliklerde böyle şeyler normal. Karşıyım ben görücü usulü evliliğe..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 994 cevap paylaştı. Eğer ekonomik olarak ayakta durabileceksen direkt boşan
31 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılIsin cok zor ruh sagliginida bozar bu senin eger saglam bir isin varsa yol yakinken cocuk yokken yemi bir yol cizmelisin kendine
10 Yorumla
+1 yılBence boşanma için bir yıl evli daha kal ilişki yürümüyorsa boşan iyi gidiyorsa da mutluluklar dilerim.
10 YorumlaBence ailen millet ne det diye düşünüyor ama mutsuzsan uzatmamalısın yarın çocuk olur bir ömür boyu çekiceksin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle saçmalık mı olur hayat senin hayatın iki aylık evliliğinde bu kadar sıkıntı çekiyorsan bir ömür boyu onunla nasıl geçecek
10 Yorumla Boşanma bence daha evliliğin çok kısa biraz zaman tanı
10 YorumlaMutsuzsanız ayrılın, hayatınız hakkında kimsenin fikirleri sizinkinden önemli değil
10 Yorumla
+1 yılKeşke nişanlıyken ayrilsaydin daha iyi olurdu başlamadan bitirirdin
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. Çalışıyor olman çok iyi senin için. Eşini karşına al onunla açık açık konuş. Seni sevmiyorum ve boşanalım de. Hayatını karartma. Bu aralar sıkı korun hamile kalma
02 Yorumla
Soran+1 yılYa konuşuyorum inanın evi ilk defa iki aydır gecindiriyor hemen ye iç yat keyfine bak demeye başladı ben eşimden harçlık bile almadım birikmişim vardı asla maddiyat beklemedim bu nasıl bir karaktersizliktir
+1 yılÇift terapisi deneyin yani ilişkinize 3. bir kişi yardımcı olsun
10 Yorumla
+1 yılKeşke ayrılabilseymişsin ama madema evlendin iyiye dönermi ona bakalım istersen.
Temel olarak seni mutsuz eden şeyler neler?18 Yorumla
Soran+1 yılHayatıyla alakalı maddi manevi hiçbir şeye karistirmiyor evle alakalı bütün kararları kendisi veriyor ve beni asla huy olarak beğenmiyor kendisinden maddi bir talebim olmamasina rağmen olgun biri olmadığımi düşünüyor
- +1 yıl
üzüldüm. sözlü tartışmalarınız oluyor mu? ses yükseltmeleri. hiç sever gibi yaklaşmaz mı , yanaklarını saçlarını sevmez mi hiç?
Soran+1 yılBeni seviyor aslında bende seviyorum fakat içten içe sogudugumu hissediyorum zaten baskıyla oldu her şey o yüzden kafam çok sağlıklı değil birbirimize saygı kalmadı
- +1 yıl
Tamam bu güzel. sevgi var düzeltilebilir. sakin ve planlı olmak lazım. toparlanabilir bir durum , en azından sorun sadece ikiniz arasında. bu iyi. bana daha ayrıntılı anlatırsan taktikler verebilirim :)
Soran+1 yılSağol kardeşim ins düzelir cabalayacagiz zaten bakalım
- +1 yıl
Biraz inatla ona yaklaş. bırak soğuk davransın bırak işlere karıştırmasın , inatla alttan al , kadınlığını dişiliğini ön planda tut. inş. çok mutlu olursun
Soran+1 yılKim kime baskın çıkarsa artık
- +1 yıl
Hayır , bir süre baskın çıkmaya çalışma. sakin ve mazlum ol. lütfen. bu savaşı sakin olan kazanır inan bana
- Aile & Toplum konusunda 804 cevap paylaştı.
+1 yılGörücü usulü evliliğe karşı değilim, fakat neden çok kısa bir sürede evlendin? Bu kişi ne yaparak, seni kendine çekti?
01 Yorumla
Soran+1 yılAilem geri dönüşü yok diyerek zorladılar sonrada olmasın istediler fakat o iş öyle olmuyo
Ailen onda çok fazla olumsuzluk görmesine rağmen sana baskı yapmaları seni göz göre göre ateşe atmışlar bir aile bunu kızına nasıl yapar
04 Yorumla
Soran+1 yılEvlenme dediler fakat farklı bir baskı vardı örneğin tanımama izin vermediler nişan yapayım dedim dönüşü yok dediler bir nevi mecburdum
Soran+1 yılİyi de tanisaydim hem tanımama engel olup önüme her seferinde görücü cikartiyolardi görüşüyordum yine ayirmak için her türlü psikolojik baskıyı yapiyolardi evet hatam var ama benim ailemle bir sonum yoktu yani bu olmasa başkası doğru bir seçim yapabilme imkanım bence yoktu
- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yıleeee başkaları senin arkandan konuşacak diyede de gençliğini bi mutsuzluk üzerine mi kuracaksın ne saçma bi olay ya yazık
04 Yorumla
Soran+1 yılBencede yazık
- +1 yıl
aynen valal her gün mutsuz oalcağına bir gün ol benim felsefe bu :) tavsiye ederim çocuk mocukta yoksa
Soran+1 yılBakacağız
- +1 yıl
iyi bak sal gitsin
+1 yılZorla evlenmiş zorla da boşanamıyorsun ne yapacaksın, bir şey yapamıyorsun işte. Kaç evden aile bakanlığına falan başvur.
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah korusun en son çare.
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayata bir daha gelmiyorsun o ne dedi bu ne dedi diye kendini mutsuz etme ve asla çocuk yapma
10 Yorumla
+1 yılSizin için bir kaç bisey danışmak istiyorum kolay bi piskoloji değil
05 Yorumla
Soran+1 yılDinliyorum
- +1 yıl
Mutlu ve huzurlu olmadığınız yerde çabalamayın bende yaşadım yaşadıklarınız detaylı söylemek isterim. Ama ban yiyorum kaldırıliyor yazim
- +1 yıl
Yani siz Bi ev eşyası değilsiniz ya bi oyuncak sizinde mental anlamda ihtiyaçlarınızı gidermejniz lazım evde bulaşık yemek kahvaltı ütü çocuk bakma bunlardan bunalmış olduğunuzu düşünen biri olmalı en azından hergun olmasa bile her maaş aldığında seni yemeğe gezdirmeye getirmesi lazım senin de canın can sen hizmetçi değilsin kendini zedeleme yorma kalbini
Soran+1 yılDaha yeni evliyim çocuk da düşünmüyorum
- +1 yıl
Eşinizde problem hanfendi daha evliliği kabullenememis sizi yok sayiyor
+1 yıl@raslantıgelincik konuşmamız yarım kaldı hesap dondu mesaj atabilir misin
00 YorumlaGüzel zamanlar geçiremediğin biriyle evli kalman saçma olur konuş ve ayrıl
00 YorumlaEvden kaç. Sonra aileni ve damadı polise şikayet et seni evlliğe zorladılar diye ve boşan.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılEşinin ailesiyle konuş bi düzeltelim de ne olacak böyle de
01 Yorumla
Soran+1 yılBenden yana olmaz onlar
+1 yılYol yakınken ayrıl yoksa ömrünü mutsuz bir evlilik geçirerek ziyan etme senin Hayatın ailen karismakta çok haksiz
10 Yorumla
+1 yılHayat senin hayatın kimsenin müdahale etmesine izin verme istemiyorsan ayrıl yarın çocuk olursa daha zor olur senin için.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılpekı senın kendı huzurun yokmu aılen arkanda duruyormu?
06 Yorumla
Soran+1 yılEşim beni dinlemeden hayatıyla alakalı kararlar alıyor ve sende bunu kabul ediceksin diyor beni önemsemiyor fakat önemsediğini söyleyip manipüle ediyor ailem arkamda değil
Cevap sahibi+1 yılılk sevgılnmıydı sneın?
Soran+1 yılHayır ailem baskı yaptı
Cevap sahibi+1 yılevlenmen ıcın dımı? uzunca konusup dertlesmek ıstermısın?
Soran+1 yılHayır sağol
Cevap sahibi+1 yılkırdın dertlesmeye soylemıstı m:(
Gizli Üye(30-35)+1 yılnişan tanıma sürecidir, evlenmek zorunda aslında değildin
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok zorladilar
+1 yılSen yasiyosun ailen değil istemediğin biri ile ömür geçmez
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı. Saplıgından ruhsal durumundan hiçbişey önemli değil. ayrıl derim
03 Yorumla
Soran+1 yılBencede olmadı öyle olacak
Gizli Üye(36-45)+1 yılolmuyorsa olmuyordur nasil baslarsa oyle gider. bittiyse bitir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılayril mk cok istiyorsa ailen gelsin girsin onun koynuna
00 Yorumla
+1 yılBoşan ne bakıyosun onların laflarına
10 Yorumla
+1 yıleğer ekonomik gücün varsa ayrıl kimseyi dünleme
00 Yorumla
+1 yılKararlı dur. Hayatta kalmammı önemli boşanmammı diye soru sor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalışıyorsan, aileni dinlemr boşan
20 YorumlaSen bensin ajsn
02 Yorumla
Soran+1 yılHahah niye
Görücü neden evlendin evlenmeseydin baştan
01 Yorumla
Soran+1 yılAilem baskıladı
Gizli Üye(18-24)+1 yılAnnenle babanın değil, senin evliliğin. Bunu unutma ve kararlarını öyle ver
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
+1 yılSağlık önemli
00 Yorumla Neyi yanlış Boşan bence bırak gitsin ya
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılçalışıyormusjh mesleğin var mı
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle boşan
00 Yorumla Bence hemen karar verme 2 ay olmuş daha
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBoşan bence. Böyle yürümez.
07 Yorumla- +1 yıl
Ne diyon amca
+1 yılEkonomik ozgurlugun varsa bosan
00 Yorumla
+1 yılKimseyi dinleme mutluluk senin kimsenin değil
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 337 cevap paylaştı. En iyi kararı sen verirsin ailen değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden iyi gitmiyor sorun nedir?
08 Yorumla
Soran+1 yılEvli olduğunu anlayacak bir kapasitede değil
Cevap sahibi+1 yılCiddi misin neden evlendin peki onunla
Soran+1 yılNişanlı iken böyle değildi ailem de uzak mesafede tanımama müsade etmedi sürekli baskı vardı geri dönüşü yok dediler tanımama da müsade etmediler mecburen evlendik
Cevap sahibi+1 yılYa kıyamam anlıyorum ne kadardır evlisiniz siz peki çocuk var mı?
Soran+1 yılHayır çok yeni
Cevap sahibi+1 yılHmm ne kadarlık yeni dediğin?
Soran+1 yıl2 ay bile değil
Cevap sahibi+1 yılBeni ekler misin
- Aile & Toplum konusunda 944 cevap paylaştı.
+1 yılne yapıyor ki? 2 ay çok kısa bir süre
05 Yorumla
Soran+1 yılGenel anlamda bütün kararları kendisi alıyor beni yok sayiyo daha şimdiden böyleyse diye düşünmüyor değil insan
- +1 yıl
konuş adamla belki alışkanlıktandır?
Soran+1 yılKonuşuyorum kabul ediceksin diyor örneğin maaşının tamamını bana vereceksin ben gerekirse ailemede veririm seni ilgilendirmez ve harçlığını al gerisine parayı naptığıma da karışma diyor bu basit bir örnek
- +1 yıl
o ne öyle awk s. gitsin katlanma be
Soran+1 yılDiyorum ayrılmıyor
Tek diyecegim su cok sevmekde kurtarmiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen aileyi takmam keşke nişanda bozaydın
00 Yorumla- Devamını Gör (16)
Devamını Gör(61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Yeni evliyim, evliliğim iyi gitmiyor. Ailem ise boşanmanın yanlış olduğunu düşünüyor, ne yapayım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer