Benimle mi? Çocuk sevgili yaptı ben hiç önemsemedim üstüne gitti beni yalın arkilerle alıp kızla fotosuna benim olmana sayılı gün yazmış ne alaka diyorum?
Hayır sadece instadan konuştuk hareketlerini beğenmedim bıraktım. 9 haftadır konuşmuyoruz 7 haftadır biri vsr galiba ve tarih koymuş. 10.09 diye şimdi onu kaldırdı. Kızda duruyor tarih ama ben zaten onunla olamayacağımızı söyledim. Niye beni yakın arkilerle alıp kızla foto atıyorsun ve üstüne fotonun benim olmana sayılı gün yazmış
İnstadan herhangi biri/sürekli foto at diye darlıyor du. Saçma soruları vardı yok penis boyu nasıl olmalı vb. İstemiyorum seninle konuşmak dedim. Saldım. O kadar hafta geçti gelmiş beni yakın arkadaşlara alıp gözüme sokar gibi koymuş.
Erkek olsam sorumu sorarım. Akıllı kıxlardanım diyelim. Çocuk bana manipülasyon yapıyor ama ben bana göstermeye çalıştığı kızdan çok dah güzelim. O derdine yansın 😂😂
Senin adına cevapladım yani sana kız mı yok 😂 bak ben sadece size sordum. Yani bu bana gönderme yapıyor ama ben kızı düşünüyorum. Ben buna mesaj atsam bu bana bir şekilde dönecek
Ne alaka ki? Biz konuşmayı bitirdik ben kestim konuşmayı ve istemedim onu. Mesajlarına bile bakmadım hala daha görüldü dahi atmadım 9 hafta geçti. Sevgili yapmış gram umursamadım hala durumlarımı bakıyor anında hemde. Onu takmıyorum diye şimdi kızı atıp benim olmana sayılı gün demiş. Yine umursamayıo görmezden geliyim mi?
Evet o beni istiyor ama ben sürekli benden hep aynı konulardan sıkıldım. Sürekli foto at anlık at 1 saat sonra at şurda at burada at diyor. Birde neymiş penis boyu nasıl olmalıymış diye sordu. Uzun mu kısa mı kalın mı vb diye. Bende ona penis görmedim. Fakat hoşlandığım sevdiğim biri olduğunda onun penis neys o kadeirmdir dedim. Ya ama vb dedi. Sıkıldım konuşmayı kestim ve görüldü dahi atmadım. 9 haftadır konuşmuyoruz görüldü bile atmadım yani. Sonra bu 7 haftadır sevgili yapmış. Gördüm sevgili yaptığını biosına 10.09 kelebek koymuş. Hiç önemsemedim. Sonra beni yakın arkadaşlara alıp kız ile fotoğraflarına kıza benim olmana sayılı gün yazıp beni yalın arkadaşlara almış. Yani sadece ben görmüş oldum durumu. 400 küsür arkilerine açmamış. Benim görmem için yaptı. Fakat yine önemsemedim. Ben durum atıyorum anında bakıyor. Ben çiçek çektim bahçeden oda bana/ sahilde şarkı atıp sen aşkı anlamaz bilmez aşkı sarmış hain ben akmayan gözyaşımda seni severdim şarkısı koymuş. Üstüme aldım bu şarkıyı çünlü sevgilin var. 10 gün sonra ya tarih koyuyorsun niye bu aşk açısı şarkısı?
bi üsy yorumda cevabını peşim vermişim zaten. Ekstra sana verebileceğim tavsiye hiç sallama. Birini sevmek için böyle yollara sapma. Kanlı canlı insanlarla oturup yüzyüze konuş, sev, anlaş ve evlen. Aslında her şey o kafar basit ki
Beni etkileyip ne yapıcak? Ben de şöyle düşünüyorum. Yoluna baksın şimdi bir şey söylersem o kız üzülecek. Ben zaten olurunu göremediğim in ve evlilik düşünmüyorum daha okuyacağım. O nedenle ve cinsellik ve foto konularından darlandığım için konuşmayı kestim. Hem bana kendisi ve ailesi yakışmıyor. Ama durup durup beni sinir ediyor. En aslında kıza üzülüyorum. Kız demiyor mu neden aşk acısı çekiyorsun diye
başta kızı atıp seni arkadaşlara atmış ya o sen kıskan da yaz diye. Sonra tutmayınca silmiş. Bu sefer şarkılarla acındırmaya çalışmış ylne sen bir adım at diye. Hepsi göz boyama yani. Ama bunların hiçbiri önemli değil. Anlattığın kişinin yaptıkları onun ciddi düşünülecek biri olamdığını gösteriyor. Yani senin buna kafayı takman muhtemelen dış görünümünden başlangıçta etkilenmiştin ama yaptıkları seni soputmış soğutmalı da. Bu böyle uzaaar gider. Haydi gecen güzel olsun
Adamsın 👍 bende öyle düşündüm de acaba mı dedim. Sağ olun ☺️ annemde bırak zaten istemiyorsun gitsin mutlu olsun dedi. Ben yazıcam o yazıcak. Kız da da sağ gibi kalıcak. Bırak kız çeksin çilesini
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Daha önce konuştuğum kişi beni yakın arkadaşlara ekleyip kızla fotoğrafını atıp benim olmana sayılı gün yazmış ne alaka?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Seninle weks yqpicagicaginu soylemis
Benimle mi? Çocuk sevgili yaptı ben hiç önemsemedim üstüne gitti beni yalın arkilerle alıp kızla fotosuna benim olmana sayılı gün yazmış ne alaka diyorum?
Sen çoğunun numarasını biliyormsuusn
Mal güncelleme yapma
Hayır sadece instadan konuştuk hareketlerini beğenmedim bıraktım. 9 haftadır konuşmuyoruz 7 haftadır biri vsr galiba ve tarih koymuş. 10.09 diye şimdi onu kaldırdı. Kızda duruyor tarih ama ben zaten onunla olamayacağımızı söyledim. Niye beni yakın arkilerle alıp kızla foto atıyorsun ve üstüne fotonun benim olmana sayılı gün yazmış
Mal mı? Sana güncel yapmadım açıklıyorum durumu
Olum kim bu kim
İnstadan herhangi biri/sürekli foto at diye darlıyor du. Saçma soruları vardı yok penis boyu nasıl olmalı vb. İstemiyorum seninle konuşmak dedim. Saldım. O kadar hafta geçti gelmiş beni yakın arkadaşlara alıp gözüme sokar gibi koymuş.
Seks yaptin mi onla
Yoooo. Farklı şehirlerde yaşıyoruz. Konuşmayı kesitk bittik.
Bak arkadaşım. Çocuk bana değil o kıza
Benim olmana sayılı gün demiş diyorum. Beni yakın arkilerle alıp gösteriyor aklı sıra.
10 eylülde bir şey var galiba. Benim olmana sayılı gün deyince aklına ne geliyor? Benim ya buluşacaklar ya kız isteme /söz nişan var gibi geldi.
tamam hayırlı işler sevgilisini senle istemeye gidicek
İyi de ben ne alaka? Dlaga geçer gibi yazı yazmayın ya. Başına gelir görürsün
O yüzden mi? Sen aşkı anlamaz bilmez aşkı sarmış hain ben akmayan gözyaşımda seni severdim şarkısı koymuş şimdi de. Birlikte istemeye fifelim diye mi
Geldi zaten merak etme
Size boldu acaba ne geldi başınıza
Sevgilimi sevisir3ken izledim
Mutlu oldun mu asiktim
Benim umrumda bile olmaz. İçki bile içmem üstüne. Sanki bana kız yok
Erkeksin yani
Gaziantep yazıp dünya emojisi ne demek
Erkek olsam sorumu sorarım. Akıllı kıxlardanım diyelim. Çocuk bana manipülasyon yapıyor ama ben bana göstermeye çalıştığı kızdan çok dah güzelim. O derdine yansın 😂😂
Senin adına cevapladım yani sana kız mı yok 😂 bak ben sadece size sordum. Yani bu bana gönderme yapıyor ama ben kızı düşünüyorum. Ben buna mesaj atsam bu bana bir şekilde dönecek
tamam guzel kiz byby
Üzülme kanka
Eyvallah
sana mesaj vermeye çalışıyor kendince zaar
Ne gibi?
sen benimle bir şeyler yaşamak istiyor olabilirsin ama bak ben seni yakın arkadşaım gibi görüyorum ve benim gönlüm şu kızda
Ne alaka ki? Biz konuşmayı bitirdik ben kestim konuşmayı ve istemedim onu. Mesajlarına bile bakmadım hala daha görüldü dahi atmadım 9 hafta geçti. Sevgili yapmış gram umursamadım hala durumlarımı bakıyor anında hemde. Onu takmıyorum diye şimdi kızı atıp benim olmana sayılı gün demiş. Yine umursamayıo görmezden geliyim mi?
E bak bu kısmı anlamamıştın. Durum 180 derece değişir. O teklif eden sen istemeyen taraf mısın yoksa zıttı mı
önce kıskandırma yöntemi sonra da acındırma yöntemini kullanmış amaç seni etkilemek
Evet o beni istiyor ama ben sürekli benden hep aynı konulardan sıkıldım. Sürekli foto at anlık at 1 saat sonra at şurda at burada at diyor. Birde neymiş penis boyu nasıl olmalıymış diye sordu. Uzun mu kısa mı kalın mı vb diye. Bende ona penis görmedim. Fakat hoşlandığım sevdiğim biri olduğunda onun penis neys o kadeirmdir dedim. Ya ama vb dedi. Sıkıldım konuşmayı kestim ve görüldü dahi atmadım. 9 haftadır konuşmuyoruz görüldü bile atmadım yani. Sonra bu 7 haftadır sevgili yapmış. Gördüm sevgili yaptığını biosına 10.09 kelebek koymuş. Hiç önemsemedim. Sonra beni yakın arkadaşlara alıp kız ile fotoğraflarına kıza benim olmana sayılı gün yazıp beni yalın arkadaşlara almış. Yani sadece ben görmüş oldum durumu. 400 küsür arkilerine açmamış. Benim görmem için yaptı. Fakat yine önemsemedim. Ben durum atıyorum anında bakıyor. Ben çiçek çektim bahçeden oda bana/ sahilde şarkı atıp sen aşkı anlamaz bilmez aşkı sarmış hain ben akmayan gözyaşımda seni severdim şarkısı koymuş. Üstüme aldım bu şarkıyı çünlü sevgilin var. 10 gün sonra ya tarih koyuyorsun niye bu aşk açısı şarkısı?
Nasıl yani?
bi üsy yorumda cevabını peşim vermişim zaten. Ekstra sana verebileceğim tavsiye hiç sallama. Birini sevmek için böyle yollara sapma. Kanlı canlı insanlarla oturup yüzyüze konuş, sev, anlaş ve evlen. Aslında her şey o kafar basit ki
Kıskandırma yöntemi ve acındırma yöntemi nedir?
Beni etkileyip ne yapıcak? Ben de şöyle düşünüyorum. Yoluna baksın şimdi bir şey söylersem o kız üzülecek. Ben zaten olurunu göremediğim in ve evlilik düşünmüyorum daha okuyacağım. O nedenle ve cinsellik ve foto konularından darlandığım için konuşmayı kestim. Hem bana kendisi ve ailesi yakışmıyor. Ama durup durup beni sinir ediyor. En aslında kıza üzülüyorum. Kız demiyor mu neden aşk acısı çekiyorsun diye
Gaziantep yazıp dünya emojisi ne demek
başta kızı atıp seni arkadaşlara atmış ya o sen kıskan da yaz diye. Sonra tutmayınca silmiş. Bu sefer şarkılarla acındırmaya çalışmış ylne sen bir adım at diye. Hepsi göz boyama yani. Ama bunların hiçbiri önemli değil. Anlattığın kişinin yaptıkları onun ciddi düşünülecek biri olamdığını gösteriyor. Yani senin buna kafayı takman muhtemelen dış görünümünden başlangıçta etkilenmiştin ama yaptıkları seni soputmış soğutmalı da. Bu böyle uzaaar gider. Haydi gecen güzel olsun
Adamsın 👍 bende öyle düşündüm de acaba mı dedim. Sağ olun ☺️ annemde bırak zaten istemiyorsun gitsin mutlu olsun dedi. Ben yazıcam o yazıcak. Kız da da sağ gibi kalıcak. Bırak kız çeksin çilesini
anlamam ben
boş ver kızı falan dünyanın çilesini sen mi çekeceksin