Aşiretten biriyle evlenmek çok mu abartılıyor görücü gelecek aşiretler çok mu yobazlardır?

Biz Antepliyiz ben zaten görücü usulü istiyorum şu zamanda diğer türlü temiz adam bulmak zor belki öyle bir nebze düzgün olur diye düşünüyorum konuştuklarmın hepsi kötü çıkınca anneme aday varsa görüşmek islerim dedim halam bulmuş ama biraz korktum yobaz insalardır diye

Çocukla tanıştık ama ailesi de önemli

Aşiretten biriyle evlenmek çok mu abartılıyor görücü gelecek aşiretler çok mu yobazlardır?
Cevapla