Adanalı denildiğinde neden herkes ayyy Adanalımı diyorlar?

Bu Adana’dan neden herkes yaka sirkeliyor. Aslında insanları Mert olur. Kızları Kezban erkekleri keko diyolar. Mesela hürriyet mahallesi suç oranı çok Yüksek bir mahalleymiş. Bu Adana ne ya böyle anlatır mısınız? İnsanları? Nasıl bir yer?
Adanalı denildiğinde neden herkes ayyy Adanalımı diyorlar?
Cevapla