Kimseyle tanışamıyorum, duvar ördüm. Ne önerirsiniz?

Birisi ile tanışamıyorum ve insanları hayatıma dahil etmekten tanışmaktan korkuyorum birisi ile tanışmak istesem bile inceliyorum ve buna değmeyeceğini fark ediyorum kendime öyle bir duvar ördün ki kalkanım oldu?

Güncellemeler
+1 yıl
O iğrenç yorumlarınızı kendinize saklayın gizlenip gizlenip
Güncellemeler
+1 yıl
Nedenleri ise kiminle tanışsam aynı olayları yaşıyorum herkes aynı karakter gibi dejavu yaşıyorum en uzun süren ilişkim 2 ay devam ediyor zar zor baştan her şey cok güzel oluyor ve ben tam bağlanįyorum karşımdaki istemiyor ve bunu sayısız kez yaşadım
Kimseyle tanışamıyorum, duvar ördüm. Ne önerirsiniz?
Cevapla