Gece vakti, bizi rahatsız eden sarhoşlar?

Evimin karşısında orman var. Havalar ısındığından beri neredeyse her gece, o ormana gidip sarhoş olana kadar içip nara atmaya başlayan adamlar oluyor. Bağıra bağıra, şarkı söyleye söyleye ortalığı yıkıyorlar. Bunu, gece 12'den sonra yapıyorlar. Haliyle ben ve komşularım, bu durumdan rahatsız oluyoruz. Benim uykum hafiftir, bu sebeple uyumama engel oluyorlar. Polisi defalarca aradık ama yine de aynı şeyi yapmaya devam ediyorlar. Yaşadığım şehirde, buna benzer olaylar, başka yerlerde de yaşanıyormuş ve birçok kişi, bu durumdan rahatsız. Yaşadığım şehirde maalesef, aşırı derecede sarhoş olana kadar içki içen insan çok var. Şehir halkının huzuru için valilik kararıyla akşam 19.00'dan sonra, açık alanda içki içmenin yasaklanması gerektiğini düşünüyorum. Sizce yasaklanmalı mı?

Evet, yasaklanmalı.
Hayır, yasaklanmamalı.
Başka çözüm bulunabilir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Gece vakti, bizi rahatsız eden sarhoşlar?
Cevapla