Sizce?
Maaş
Statü/ Meslek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bende bu sorunun cevabını merak ediyorum. Kızın biri ile aile büyükleri tavsiye etti diye Görüşme olacak ve kız devlet memuru. Bende temizlik personeli olarak kızdan fazla kazanıyorum. Şimdi kız benden üstün mu? İşçi olarak pis iş yapıyorum ama maaşım güzel. Şimdi ben ne yapayım?
bu soruyu soran kişi kocişimin maaşını ya da kocişimin statüsünü çok seviyorum demeyecek evlenince sevmeyle ilgili başka yalanlar bulacak :D :D :D :D
Allahtan kendi statüm ve kendime yetecek param var. Muhtaç değilimmmmmm
Öğretmenim canım . Kendi kendime yeterim çok şükür. Ama belliki senin komplekslerin var kişi kendinden bilir çünkü
Kadın parası yemeyi düşünmeyecek kadar erkeksindir. Falat bi kadına ekek bakmak zorundadır. Dinen bile böyledir. Babanın anana baktığı ama ananın babana bakmak zorunda olmadığı gibi.
Hadi öptüm babe
Babamla annem musterek bir omur gecirdiler elleri ayaklari tutuyor kimse kimseye bakmadi ya da ikisi de birbirine bakti. Evlilik tam olarak bu. Dinde de erkek kadina bakmalidir diye bir zorunluluk yok. Peygamberin ilk karisi kendisinden cok daha zengindi. Hade bye ben opmedim 😂😂😂
İyi oku bakalım mesele zenginlik değil erkeğin kadın üzerindeki sorumluluğu maddi olarak. Bizde koca parası yeme merskında olsak okumaz kendimiİ yetiştirmez güzelliği kullanıp para yerdik zaten. Çok kompleklisin ama yaaaa onca yoruö var hiçbiri böyle değil üzüldüm hayatındaki insana, veya bu kafayla olabilirse... 😂
Kendi ayaklaeımın üstünde duruyorum neyseki üstüme alınacak bir dururum yok😂😂😂😂
Kendini geliştiren standartları olan kendine yeten kadınların beklentileri bu kadar üzmesin😂
Cevap
4Cevap
Karakteri önemli isterse doktor mühendis olsun iyi bir maaşı olsun insan olmadıktan sonra çok önemli değil
Seni sevip sevmediği önemli. Bozmuşsunuz hepiniz kafayı parayla statüyle..
Seviyor zaten.
bence karakteri önemli sen onunla muhabbet edebiliyormusun ona bakacaksın yani bu düşünceyle cok kaybettim ama eger orta halliyse daha ne yani. millete hava atarsın anca şu meslek bu para diye. bilmiyorum umarım yanılmıyorumdur
Statü ortaysa maaş önemli
maaş tabiki
@okkas1 bekar
Yüreği daha önemli
fizik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?