♾️ Hiç tanımadığınız veya arkadaş olmadığınız bir insandan trip yediniz mi?

♾️ Hiç tanımadığınız veya arkadaş olmadığınız bir insandan trip yediniz mi?

Bir iki gün önce burada oldu yani tanımadığım birisi beni takip etmişti ben de onu takip etmek istedim kabul etmedi sonra sohbet ediyorduk bir anda sohbetinden hoşlanmamış ve iletişim kesmek istedi ben de anlamadım
Kıskanç kadınlardan ve benimle flört etmek isteyip nasıl kendilerini farkettireceklerini bilemeyen kaba ve enayi erkeklerden özellikle sosyal medyada çok triple karşılaşıyorum fakat ben o tripleri yemiyor aynen kendilerine yediriyorum boğazlarında kalıyor daima😎.
gerçek bi kraliçe eheheheh
😎🍀
😎🍀☺️
🍀😎 :)
Yedim 😂 bilinmeyen bir numaradan yedim hemde 😅
Ben oyundan çıktım
İnsan bir iyi geceler derdi
Neyse görüşürüz
Kimsiniz?
Yediğim en manasız triptir kendileri
Tanıdığım insanları bile bir yere kadar umursarken tanımadığım insanlar umurumda olmaz ki tribini sallayayım..
Bence de, tanıdıklarını bile umursamayan birisi tanımadığı kişiyi hiç umursamaz
Tanıdığım insanlar böyle saçma şeyler yapmıyorlar neyse ki. Normal erişkin insanlar gibi oturup konuşuyorlar ve ona göre davranıyorlar.
Aynısını bende diyebilseydim keşke.
Teşekkürler..
@heartoffire önemli değil.
Cevap
14Cevap
KS de bol bol yiyorum daha izin versem alasını da yaparlar :)))) hangi kafadalar insanlar anlamak imkansiz
Boş kişilerdir boş vermek lazım :))
Kendini beğenemiş insan inan bana sadece sayısını Tanrı'nın bildiği kadar çok. Mutlaka birinin tribine denk gelmişimdir. Hatırlamıyor olsamda...
Evet yedim😂 Güzellik Perisi adında bir fenomenle samimiydik dedim madem samimiyiz mesaj atayim da arkadasligimiz daim olsun. Anında engel yedim. Tripten ötesi oldu.
Hayır, tanımadığım birinden trip yemedim sadece tanıdığım insanlar bazen yapıyorlar bunu. Keşke daha anlayışlı ve sağlıklı bir iletişim kurabilsek..
Oluyor bazen😂 tanımıyorsun diye uzaylı mı oluyor bu, ciddiye alınabiliyor bazen bazı şeyler. Trip attığım da oldu yediğim de😂
Öyle bir hataya düşenler oluyor maalesef. Sen kimsin ki bana trip atıyorsun. Ruhsal sorunlarınla şu köşede oyna beni rahatsız etme diyorum.
Tabiki yedim burada biri baya bir trip attı niye yattın ben seni o kadar bekledim sana bir şey olmuş
Deneyen oldu ama umursamam genelde, normalde dahi trip gibi durumlara katlanamazken tanımadığım biri aramızda bir bağ oluşmamışken bunu yapamaz.
sanırım yemiştim ama ben kimsenin tribini çekemem uzaklaşırım o kişiden tribi geçince giderim tekrar
Hiç tanımıyor değilde iki kelam ettiğim kişiden yiyebiliyorum bazen
Evet 💀 genelde yürüyen erkekler yapıyo bunu saçma şekilde
Tanıdıklarımdan oldu ama umrumda olmadı şu an muhatabım bile olmadığı boş insanlar
Ben yemedim (yememde) onlar yemekte..
Bu sitede yaşadım tanımadığım birinden trip yedim 😄
Hem tanımıyorum , hem trip yiyorum aşırı saçma geliyor.
Bu sitede yiyorum evet. Normalde böyle şeyler yaşamam.
Hesabımda story attığım bir videoyu birisi benden istemişti. Galeriden sildiğim için gönderemeyeceğimi söyledim ve göndermediğim için trip yedim😂
Trip atsada fark etmem bile 😄
En güzeli :D
Evet. Ama o beni tanıyormuş ve benden hoşlanmış
Çok olmuştur onların a koyim.
Hiç çekemem kimsenin tribini
Hatırlamıyorum
Yemişsem de fark etmemişimdir. Haberim yok
Evet sitede yedim. şu an engelliler.
Evet hak etmediğim için umrum dada değil.
Yemedim ama tanımadığıma bile atarım
Trip ben atıyorum
Tanımadığım için trip olduğunu da anlamamişimdir
Oluyor bazen, sonra bu kadın ne yaşıyor diyorum
Bu çokça oluyor göz devirmiyorlar mı bide
Belki olmuştur fark edememişimdir.
Sanırım evet yemiştim
trip atan biri varsa
o ben oluru msadece
Bazen oluyor çokta umursamıyorum
Evet psikolojik sorunları olan çok
Evet yedim.
Evet ve çok saçmaydı.
Hayır olmadı
evet
Saysam Türkiye, den Tataristan, a yol olur
Evet yedim
Evet olmusdu
Evet.
Bir çok defa..
Evet
Evett
Hayır hiç yemedim
Evet yedim
Çok fazla
Yedim ya
Yedigim oldu
Yemez olur muyum 😂
Çok defa 😄
Evet🤣
Oluyor bazeeen
çoook
Yedim
Hayır.
Evet ya hergunn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?