Gece gece hiç tanımadığım birinden trip yedim🤷♀️
Şaka gibi ya bana buradan yazdı sonra da trip atıp engelledi 🤣🤣🤣 kendi kendine kurgu yaptı insanlar ne garip ya.
Siz hiç yaşadınız mı buma benzer bir olay?
Şaka gibi ya bana buradan yazdı sonra da trip atıp engelledi 🤣🤣🤣 kendi kendine kurgu yaptı insanlar ne garip ya.
Siz hiç yaşadınız mı buma benzer bir olay?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet çok yedim :D
Yaşamadım Ama Bu kadar Gereksiz İnsanlarlada Yaşamak İstemem
Haklısın yaşama
Tanımadığım birinin ne haddine. Tanıdıklarım bile trip atamaz. Trip kadar saçma bişey yok. Senin olay da ilginçmis. Kafası iyiydi herhalde 😀
Hiç sorma saçma yaz dizileri gibi bir olay😂
karşılaşıp tersledigi kişi patron çıkıyor sonra 😀😀
😁😁
Mesaj kutuma yazmadı zaten soruma cevap verip trip attı komik yanı o🤣
Bende yazamıyorum maalesef
Sanalda çok, reelde hayır
Çok komik bir olay değil mi?
Geneli ruh hastası olduğu için komik bile bulmuyorum artık, zamanında güldüm artık kabak tadı verdi
Ben ilk kez yaşadığım için komik o zaman zamanla sıkar diyorsun
Afiyet olsun 🤭
😂 teşekkür ederim tatmanız dileğiyle 🤣
Olur yeriz🤭🤭