Arkadaşlar evde kardeşimlerim tarafindan zorbaliga ugruyorum resmen ne yapabilirim?

Ben 20 onlar 19 yaslarinda (bir kız bir erkek ikizler)

Evde annem onların tarafinda (babam bizimle değil ayrildilar çünkü hiç ilgilen miyor da)

Annem eve gelmedi bir arkadasinda kalmış gelince sorariz diyorum (30 saniye oncesinde erkek olan da biz yaparsak hemen arar diyor) kız olan da kalkıp bana neyi soruyorsun gece yazmış geç gelcem diye diyor ama demin de kendisi geç gelcem dedi gelmicem demedi diye şaka yaptı

Beni disliyorlar kısaca bunlar sonra kavga çıktı atisdik erkek olan beni susturuyor hicbirsekilde ben laflarimi sozlerimi konuşamıyorum bu evde ozgurlugum elimden alinmis

Güncellemeler
+1 yıl
Demin kız kardeşimle tartistik konuştum çünkü erkek kardeşim yanında olduğunda onu koruyor benle kavga ediyor ben kızla konuşamıyorum
Şimdi konuştuk ben ona kotu davrandigim icin boyle yapiyormus dedi ben de onu coktan sildigimi ve sadece yabancı biri gibi beni rahatsız etmemesinj soyledim birdaha konusmucam diyor senle, ben de sen hep böyle diyorsun ama yine aynı ben seni zaten sildim dedim kızdı uzuldu ya da anlamıyorum tepkilerini artık beni rahatsız etmiyeceksin dedim
Arkadaşlar evde kardeşimlerim tarafindan zorbaliga ugruyorum resmen ne yapabilirim?
Cevapla