Güncellemeler
+1 yıl
Demin kız kardeşimle tartistik konuştum çünkü erkek kardeşim yanında olduğunda onu koruyor benle kavga ediyor ben kızla konuşamıyorum
Şimdi konuştuk ben ona kotu davrandigim icin boyle yapiyormus dedi ben de onu coktan sildigimi ve sadece yabancı biri gibi beni rahatsız etmemesinj soyledim birdaha konusmucam diyor senle, ben de sen hep böyle diyorsun ama yine aynı ben seni zaten sildim dedim kızdı uzuldu ya da anlamıyorum tepkilerini artık beni rahatsız etmiyeceksin dedim
Şimdi konuştuk ben ona kotu davrandigim icin boyle yapiyormus dedi ben de onu coktan sildigimi ve sadece yabancı biri gibi beni rahatsız etmemesinj soyledim birdaha konusmucam diyor senle, ben de sen hep böyle diyorsun ama yine aynı ben seni zaten sildim dedim kızdı uzuldu ya da anlamıyorum tepkilerini artık beni rahatsız etmiyeceksin dedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
En özgür annen herhalde
Annem yani bosanmis normal değil mi
Normal tabikide geç gelicem deyip gelmemek bence yanlış. Annenin kendi zevkleri daha önce geldiği için sizi pek umursamıyor gibi
Annem arkadasinda kalmış diyor ama sanmıyorum ben
Bende sanmıyorum
Yo gizli sordum zaten yazdım olan seyleri
Tek baş etmen zor onlar iki kişi ve tek beyin gibi düşünürler annen onların yanindaysa tek çare hiçbirini umursama ve hayatını yaşa
Umursamıyorum ben zaten ama onlar üstüme geliyor yani evde artık birsey konuşamıyorum ben nereye gideyim
Sevgilin olur ya da samimi bir arkadaşın olur onlarka vakit geçir evden uzakta ol
Simdi benim sorunum şu ben ailem için sevgili yapmadım cinsellik yaşamadım onların adı herneyse işte onun için ailem haklı dedim bu da benim ailem
Ben sana aykırı şeyler yap demiyorum ki gündüz ya da akşam evine sadece dinlenmek ve uyumak için gel belki bir şeylerin farkına varirlar ayrıca kendinden ne kadar taviz verirsen o kadar isterler kimse için önceliklerini geriye atma bu hayata bir kere geliyorsun
Anlıyorum ama işte nereye gideyim ben sadece spora gidiyorum geri kalan evdeyim
Bilemiyorum başka hobiler bul
Okul baslasin da ama ordada erkek kardeşimle ve annemle kalcam yani başka şehire çıktım ora da geldiler annemi bundan boyle desteklemeyi düşünüyorum ama kardeşlerim maalesef bitti hele o kız elveda dedim demin bu benle konuşmanı davranislarini bilceksin dedikten sonra o da bir daha konusmucaz dedi ben de seni sildim zaten elveda dedim
Artık bktim erkek olanla da anlaşamıyoz yurda veya başka seyle çözüm bulurum
En mantıklısı
Sadece şeyi anlayamıyorum bu kız ve erkek kardeşim de aslında neden böyle yapsın ben küçükken onları doverdim bunun şeyi mi sanmam 16 Yaşıma kadar da pek konuşmadık evde hep ev islerini ben yapmıyordum bana beceriksiz diyorlardı ben uzuluyordum anlamiyordum o zamanlar
Yani suanki aklim olsa ev islerini yapıp gözlerine girerdjm
Bak yine kendinden taviz veriyorsun senle yasitlar nerdeyse herkes yardımcı olmalı
Sen niye böyle bir misyon yüklüyorsun kendine
Çünkü herseyi onlar yapıyordu babam eve bakıyordu erkek kardeşim paparazzi gidiyordu fatura odeme falan cop atma gibi şeylerde muslugu tamir etme falan
Kız olan da bulasik camasir ve evi temizleme islerini yapıyordu ben bazen yapiyordum
Genelde beni sadece o okuyor diye çok zorlamiyordular ama psikolojik olarak uzuluyordum eksik hisettim kendimi hep eziklendim evde bu okula da yansidi ven 20yim şimdi kendime geliyorum
Ev işi yapmadın diye mi iyi misin
Bu kadar takilma
Nebileyim niye böyle yapsın ki bunlar
Valla öyleler ya niye böyle olsun sen kimseyle anlasamiyorsun diyorlar
Herkes bir değildir ya herkesin karakteri farklıdır öyle kabul edeckler seni
Ben normalim zaten onlar sıkıntılı
tamam işte onlara göre de sen sıkıntılısin onlar normal
Niye peki böyle oldu
Sorun değil tamam bu kadarı yeterli oldu benim için teşekkürler
Peki sen bilirsin
vursana ağzının üstüne
Asko artık 19lar belli yastan sonra fiziksel şeyler kavga falan yapmiyorum
eline başka bişi geçirip vur ağrıdan kıvransın
Bu mu saglikli iletişim tovbe tovbe
sağlıklı insan olsa sağlıklı ilişki kur deriz ama hayvanla sağlıklı iletişim olmuyor maalesef
Tamam da ailede herkes boyle
Yaklaşık 15 yaşımdan böyle bunlar bak onlar hep bana sen hatalisin diyorlar sen kabasin senin psikolojik sorunlarin var vs vs
senin baya çekeceğin var o zaman
Anlatmak bile istemiyorum artık çok saygisizlar
narsist olabilir mi bunlar ya
benzer davranış sergiliyorlar
Bilmiyorum canım cidden ben kardeşimi kız olanı 1 ay kadar falan önce sildim nedeni şu hep annem evden gidince arkasindan hatta yüzüne neler neler diyordu ben bunu yaptım bir gün evden gitcem bıktım diye bana taraf konusmaktan tam tersini yaptı ben de o ofkeyle ne konuştuğumu tutamadim yani kendimi ve evden çıktım geri geldiğimde bunları anneme anlatmis ortaligi birbirine kalmıştım o gün beni nobet geçirmek seviyede sinirlendirdi resmen yani biraz da sinirlendim nobet gecircektim denebilir annem yanıma geldi o ama hiç umursamaz yani böyle olacağımı düşünmedj olmemi istemiyor sadece bu bence sevgi degil
Annenin kaldığı arkadaşını tanıyor musun kankkii
Söyleseneee
Evet iyi bir kadın değil hiç sevmiyorum o kadini
Hmm erkek yok yaniii.
Neden değil sevmiyorsun🤔
Saçlarını yaptirdi kuaforde 9 saatlik islem yani
Gece oldu evine gitmisler ya da herneyse artik
9 saat miii nasıl bi işlemmiş ooo 😳😳
Takma saç gibi adı ne oluyir tam bilmiyorum ya tek tek takilanlardan iste
Heee. annen kaç yaşında kankk
Yaş ne alaka neyse ben 20 o da 44
Hmm var mı sevgilissii
Ne diyorsun be
Merak ettim bekar değil mi annenn. Akşam eve gelmedi arkadayını sevmiyom iyi değil dedinn var lı hayatında birii
Yav benim konuyla alakası yok napiyim
Merak ediyorum konuş anlat iştee
Anlat işte diyor bide zaten sjbjrliyim
Sinirlenmee kankk sohbet ediyoruz şurdaa
Sinirliyim edemiyorum
Sinirin naassı geççer
Yazma daha fazla hshsh
Hadii yaa
Tokat at
19 yasinda bu insan
Soğuk kanlı o ozaman.