Her çarşamba tatil olsa bir nefes alsak ne güzel olur..

Her çarşamba tatil olsa bir nefes alsak ne güzel olur..

Güzel geçiyor, yarının tatil olmasına güvenerek sevdiğim bir filmi izlemeye başladım. Çarşambaya değil de pazartesi ya da cuma tatil olsa daha iyi olurdu sanırım benim için 😄
İyi seyirler, çarşamba bir garip oldu ama güzel oldu gibi ya 😄 hangi film?
Yok şu an memnunum çarşamba tatilinden 😄 Bir gün filmini izliyorum
Aynen bende keyif yapıyorum 😊
bize tatil yok, çalışmaya devam 😕😅
eigler icin tesekkür ederim ☺️
Rica ederim
Gece uykumu aldım uyandım koltukta😄
Yeni mi uyandın hemde koltukta ((:
😄 Koltukta uzun süre uyumak büyük iş
Öh ((:
Rica ederim 😊
Cevap
5Cevap
gecem oldukça sıkıcı geçiyor uykumu bekliyorum öyle
Renklendir dostum
Eve yeni geldim çay koyup sigara müzik takılırım bro
Afiyet olsun bro
Eyvallah bro’m
dün gece hastanedeydim bugünde tatil değil : )
muhteşem değil mi
Bize tatil yok be reis 😅 zorunlu mesai çalışmaya devam
Misafirlerimiz var onlarla oturuyoruz
Keyif yapacağım de kov gitsin ((:
Estağfurullah başım gözüm üstüne yerleri var asla öyle biri değilim 😅
😄😄
İçerek ve dinlenerek..
Bende aynı durumdayım sadece çok sıcak balkon keyfi yapılmıyor
Afiyet olsun, keyifli geceler ✨
Sagolasin sanada afiyet olsun. Keyifli geceler dilerim
Teşekkür ederim.. 💫
İlerleyen saatlerde dolunaya bak, güzel bir görüntü olacakmış (:
Manzaramda var zaten teşekkür ederim 😊🌕
O zaman güzel 😊👍
Çalışıyorum maalesef..
Kolay gelsin dostum
bunaldım gece gece
Neden ki
Bana tatil değildi 😕
Gecemi kaldi yaa sabah oldu uyan uyan 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?