
Hazır ağrılarım şu an azalmışken, sizler napıyosunuz bakayım dedim.
Beni soracak olursanız; covidle savaş veriyorum. 😷
Dipnot: Böyle bir kara sevda, kara toprakla biter.

Alanyazın incelemesi, yoğun mail trafikleri, vize çalışmaları...
Birçok şeyi bir arada yürütmeye çalıştığım bir akşam. Yoruldum...🥱😔
Tekrar geçmiş olsun sana kuzucum. Umarım bu kadarla atlatırsın. Bir an önce eskisinden iyi hale geleceğine eminim. Sevildin..💞🧿
Kolay gelsin canım
İnşallah kuzucuk. ❤️
Çay yaptım onu içip yatıp uyuyacağım. Yarın kurs var, geçmiş olsun. Bizimkilerde yakalanmıştı 5. Günde ağrıları çok artmaya başlamıştı.
Yaa öyle mi? 5. günde geçer dediler ama gözüm korktu
Cevap
17Cevap
Aaaa çok geçmiş olsun, tanımıyorum sizi ama umarım en kısa sürede hastalığınız geçer...
İş güç uğraş devam diyelim
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Hayırlı Geceler. Ağrılarının azalmasına sevindim canım inşaAllah daha iyi olacaksın. Ben duygusal bir gece geçiriyorum arada geliyorlar böyle.
Hayırlı geceler canım. İnşallah, teşekkür ederim.
O duygusallık arada oluyordur, umarım kalıcı hüzünler olmaz.
Gecmis olsun. Insallah tez zamanda ve hafif atlatirsin.
Çok teşekkür ederim
Rica ederim.
Çok geçmiş olsuun yalnız gelecek hayalleri yapıyorum yaz tatilini bekliyorum
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun umarım iyi olursun. Güzel geçiyor bol dinlenmeli.
Çok teşekkür ederim
Çok geçmiş olsun gece nasıl geçiyor dinlenerek geçiyor yaptığım bir şey yok
Teşekkür ederim 🌼
☺☺
Dinlenmece.
Geçmiş olsun sağlıkla atlatırsın inşallah 🌹
İnşallah teşekkür ederim
Az önce Arka Sokaklar dizisini izledim, şimdi KS'de takılıyorum.
Geçmiş olsun canım benim yaa.
Ben de ineklemekten sıkıldım kalktım bir iki makyaj yaptım, şimdi de siliyorum 😂😂
Ahaha iyi yapmışsın o evde makyaj yapıp, silmek terapi gibi geliyor.
Çok teşekkür ederim ❤️
Merhaba, geçmiş olsun umarım kısa sürede iyileşirsiniz. Ben YouTube'da takılıyorum işte öyle
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Tekrar geçmiş olsun
Uyuyorum genelde
Teşekkür ederim 🌼
Geçmiş olsun iyi aksamlar
Teşekkür ederim
Bu Gecem Hiç İyi Geçmiyo
Neden
Başın sağ olsun. Çok acıdır tahmin ediyorum. 😔
Çikolata yiyorum şu an. 😕
Afiyet olsun
Uyku kitap müzik hayaller
Dizi izlemekle geçirecem
Dizi, müzik, görüş paylaşma arasında gidiyorum.
Uzanarak kafa dinleyerek
Ağlayarak
Neden?
Ah özlem dolu🤧
Özlem hangimizin derdi değil ki..
Ah sende özlem dolusun🤧
Evet 😔
Hiç bir teselli cümlesi işe yaramadığı için bir şeyde diyemiyorum🙁
😔
Geçmiş olsun 🌺
Teşekkür ederim 🌼
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Ben de yeni atlattım. Bir çeken biliyo.
Kesinlikle haklısın
Kötüyüw
Neyin var
Birazdan mast yapcam. Film izliyorum😋
KizlarSoruyor'da görüş paylaşarak
Müzikle falan
herzaman ki gibi
Uyuyarak
Bira içiyorum.
Boş boş
Dizi izleyerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar