Erkekler neden bacaklarını ayırarak oturuyorlar?

Hiç mi adap kalmadı? Hiç mi edep kalmadı mı? Hiç mi utanma arlanma kalmadı? Biz kızlardan biraz edep , adap , utanma ve arlanma öğrenin erkekler. Sokaklara baktıkça hemcinslerimle hep gurur duyuyorum.

Erkekler neden bacaklarını ayırarak oturuyorlar?
Cevapla