Vefatına üzüldüğünüz önemli bir şahıs var mı?
Bu bir yazar, sanatçı, yönetici vs. olabilir.

Vefatına üzüldüğünüz önemli bir şahıs var mı?
Bu bir yazar, sanatçı, yönetici vs. olabilir.

Merhaba,
Çok var, tüm peygamberlerler, Fatih Sultan Mehmet, Atatürk, Turgut Özal, Alparslan Türkeş, Necmettin Erbakan, Muhsin Yazıcıoğlu ve babam!
Ebu Zer el-Gıfârî, Dört halife, Hz. Ömer, Aşık Veysel, Yunus Emre, Barış Manço, Leyla ile Mecnun, yazmak ile bitmez ki hepsi üzüyor üzülüyorum...
Kemal Sunal, Cüneyt Arkın, Sadri Alışık, Ekrem Bora, Hulusi Kentmen, Ayhan Işık, Erol Taş, Yılmaz Güney, Deniz Gezmiş, Nubar Terziyan, Ali Şen, Kadir Savun, Cevat Kurtuluş, Öztürk Serengil, Feridun Karakaya, Sami Hazinses, Yadigar Ejder, Aziz Basmacı, Mete İnselel, Necdet Yakın Yeşilçam türk sineması oyuncuları...
Tüm peygamberlerler ve dört halife kısmına ziyadesiyle katılmakla birlikte Ömer ra'nin yeri bende de çok başka Rabb'im rahmetiyle muamele Etsin hepsine.
Soruyu sana kimlere üzülmüyorsun diye sormaliymışım :))
Hz Ömer'in yeri bende de ayrı aslında hepsinin yeri ayrı ayrı
Hz Ömer'den sonra yok oldu adalet
Kötü insanlara üzülmem mesela ampül ölse üzülmem 😅
Bende de hepsinin yeri çok ayrı isimlerini duyduğum an aşık olduğumu kişiyi görmüş duymuş gibi heyecanlanıp sırıtıyorum😄
Ömer ra'dan sonra çoğunluğu yok oldu ama bana kalırsa sahabenin yetiştirdikleri ve öğrencileri bu dünyaya veda ettikçe adalet daha çok yok oldu.
Onlara üzülmenin lüzumu yok zaten:)
Bilmem ki ben hep şöyle derdim adaleti arama adalet Hz Ömer zamanında varmış vardı okuduklarım olsun izlediğim filmleri olsun tabi ki öyle talebeleri öğrencileri güzellikler birer birer yok oldu ve oluyor her geçen gün daha da kötüye gidiyor maalesef
Ömer ra'nin adaleti çok başka zaten ama sonrasında yaşayan alimler, dava adamları oldukları meclislerde adalet olsun diye çok çaba göstermişler.
Bence adaletsizlik mutizele, cehmiye özelikle de murcielerin çoğalmasi sebebiyle müslümanların gücünü kaybetmesiyle oldu. En doğrusunu Allah bilir.
Mükemmel izah etmişsin çok güzel yazmışsın katılıyorum her bir dediğine her türlü 🌸
Rabbim her şeyin en doğrusunu iyisini bilir 🌸
Gelse artık Mehdi 😅 Müslümanlar kazansa filan 😅
Elhamdülillah
Evet ya sürekli bunun için dua ediyorum. Kazanmayı görmezsem de kâfirlerin ve müslümanların birbirinden ayrıldığını görsem içim yine rahatlayacak:))
Kesinlikle benim de aynı şekilde ya ben kıyameti de istiyorum ebedi bir hayata adım atsak ebedi bir başlangıç filan 🌸 sonsuz sonsuzluk oh misss
Nureddin Yıldız "her insanın ölümü kendi kıyametidir" diyordu bir sohbetinde. Çok hoşuma gitmişti kıyamet diyince aklıma kendi ölümüm geliyor:)
Ben yecüc mecuc görmek istemiyorum ya bu yüzden kıyameti görmezsemde olur
Öldükten sonra biz ne olacak 😅 Aslında ben tez vakitte ölmeyi de isterim 😅 Dünyaya doydum yaşanacak bir yer değil 😅
Valla öldükten sonra bu dünyada ne yaptıysak sonuç onun bedeli olucak :)
Ölümü bir yandan bende istiyorum ama Rabb'imin karşısına çıkmaktanda çok utanıp Korkuyorum.
Bende fazlasıyla doydum dünyaya şuanki ömrümün yarısını bile yaşasaydim yetermiş bana
O kadarını biliyorum ne ekersek onu biçeriz 😊
Rabbim en adil olandır kimseyi cennete ya da cehenneme atmayacak kişi kendi yaptıkları ile karar verir nereye gideceğini
Defalarca ölümden döndüm ama yaşıyorum işte 😅
İşte kendi yaptıklarımizla belli olacağı için daha çok korkuyorum.
Ölmek okadar kolay mı? Daha alacak nefesin var Demekki:) Rabb'im sana hayırlı bir ömür nasip etsin
Ben korkmuyorum 😅
Yaptıklarımın cezasını çekmeye razıyım ne yaptıysam benim suçum 😅
Kimseyi suçlamam adaleti severim 😅
Ölmek bilemiyorum ne kolay ne zor günah olmasa çok kolay olabilirdi benim için 😅
Amin inşaAllah cümlemize 😊
Ben hiç hazır ve razı değilim. Rabb'im affetsin bizleri.
Adalet önemlide Allah'ın azabı korkutucu fazlasıyla korkmamak mümkün değil
Günah olmazsa Bir çok kişi için çok kolay olurdu.
Amin
Amin inşaAllah 😊
Korkmuyorum çünkü ne yaptıysam onun karşılığını alacağım
Ama hak etmediğimiz bir şey olmayacak
Evet hak etmediğimiz bir şey olmayacak ama tüm bu evreni yaratanın azabı da ne kadar büyüktür bu korkutmali bence. Korkutmali ki insan tövbe etsin istiğfar etsin
Ben korkmuyorum korktuğum Rabbimin sevgisini kaybetmektir
Cehennemden de hiç korkmadım cehenneme giderim diye de korkmuyorum
Cehenneme gitmemek ya da cennette gitmek için özellikle bir şey de yapmıyorum
İçimden geldiği gibi yaşıyorum
Tövbe etsin tabi ki tövbe güzeldir genç olana daha güzel
Cehenneme gidince Allah'ın rızasını, sevgisini kaybetmiş olmayacak misin zaten?
Sen çok yaşlısın tabi
O başka bir şey
Hani demek istediğim cennete gitmek için bir şey yapmıyorum
İyilik olsun diye de bir şey yapmayı
Sevap kazanmak için de bir şey yapmıyorum
İçimden geldiği için yapıyorum ne yapıyorsam
Yaptıklarım kimilerine iyilik oluyor kimilerine kötülük
Günah işlemek için kötülük yapmak için yapmıyorum içimden geliyor ya da aksi
Şimdi anladım ne demek istediğini.
Cennete gitmek için ibadet edilmez bence insan ibadeti bile içinden gelerek Allah'ı razı etmek için yapmalı.
İyilik hususunda da samimiyet çok önemli içinden geldiği için yapıyorsan çok güzel bir özellik. MaşaAllah
Evet içimden geldiği için yaparım hatta kafam yapma dese beynim yapma dese mantığım yapma dese bile yaparım 😅kalbim başka
Ben hep kalbimi dinlemiyorum. Çoğunlukla mantığımi dinlemeye çalışıyorum kalbim beni üzüyor:))
Beni de üzüyor ama ben buyum😅
Ben kendimi üzecek biri olmak istemiyorum. İnsan kişiliğini değiştiremiyor tabiki illa duygularım ile hareket edip kendumi üzdüğum oluyor ama her daim kalbimi dinleyemem sonra çevremdeki insanların neşe kaynağı kim olacak 😄
Bende istemedim akıl mantık olarak 😅ama kalbim işte 😅
Değiştirebilirim ama kalbim istemiyor 😅
Ben hep neşe kaynağıyım ama her şeye rağmen 😅
Senin neşen çok farklı MaşaAllah masAllah
Ben üzüldüğüm de her zaman neşeli olamıyorum ne kadar üzüldüğüme bağlı
EyvAllah senin güzelliğin 😅
Ben oluyorum çok şükür 😅
Darısı başına başına başına dolu dolu 😅
Teşekkür ederim:)
Amin amin:))
Ricalar ve teşekkürler amin inşaAllah 😅
syal-iliskiler/q21020311-hayatinizin-donum-noktasi-nedir? utm_source=dynamic&utm_medium=androidapp&utm_campaign=question&utm_content=q21020311
Bu soruya gelsen belki iyi olur
Seyyid Kutub'un asıldığını bilmiyordum üzüldüm şu an.
Ama garip bir şekilde bu diyaloğu duymuşum. Garip bir hafızam var.
Üzüldüklerim saymakla bitmez ya...
Seyyid Kutup, Şamil Basayev gibi davaları uğrunda her şeyi göze almış insanlar bu dünyaya, yaşadıkları zamana ağır geldiler. Bu yüzden düşmanlık duydukları sistemler onları ortadan kaldırmayı seçti.
Seyyid Kutup Mısır gibi bir ülkede Allah'ın hükümlerini istediği ve Allah'ın hükümlerinin gelmesi için gidilen yol rahmani/doğru olmalı dediği için infaz edildi insan nasıl üzülmez?
Bir çok kişi söyler, yazar duymuş sosyal medyada falan görmüş olabilirsiniz.
Haklısınız😔
Cevap
10Cevap
Evet bir çok var
Çocukluğum , hayallerim , Umutlarım öldü , onlar sayılıyor mun
Bunlar çok büyük kayıplar umuyorum ki yeniden dirilir umutlarınız.
Abdülhamid. Selahhattin eyubi. Şeyh Said. Said nursi aklıma gelmeyen çok değerli insanlar
Selahattin Eyyubi... Tarihte tanışmak istediğim çok kişi vardı ama Selahattin Eyyubi benim için bir başka Rabb'im mekanını cennet kılsın.
"Kudüs işgal altında iken bir Müslüman nasıl olur da gülebilir, Kudüs işgal altında iken bir Müslüman nasıl olur da rahat uyku uyuyabilir." Diyor büyük komutan...
Torunlarıyizda ne kadar izinden gidebildigimiz meçhul bence
Evet tarafımız belli hamd olsun
Amin ecmain
Evcil hayvanım. O gideli 8 ay oldu unutamiyorum. Umarım gittiği yerde mutludur ve koşup eğleniyordur.
Evcil hayvanların ölümü çok üzücü oluyor. Alışırsın umarım
Alıştım yavaş yavaş, canı açıdigi için çok üzülmüştüm. Huzurla uyusun. Umarım kimse böyle bir duygu yaşamaz çok zor.
Atatürk. Fatih Sultan Mehmet Yavuz Sultan Selim 4. Murat bilge Kağan .
Sezai Karakoç'a üzülmüştüm
Mustafa Kemal Atatürk tabiki
Atatürk anaannem
Özkan Uğur'a çok üzülmüştüm.
Kemal sunal
Nnayir
Yoqq
Barış Manço
Mustafa Kemal Atatürk ❤️
Atatürk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?