Güncellemeler
+1 yıl
Ağalar, aslında alakasız ama benim gibi düşünenler illaki hak verecektir, dinin kisvesinden (cahiloyetinden) bizleri kurtaran yav ATATÜRKÜ saygıyla anıyorum, o olmasaydı böyle cümleler bile kuramazdim , kellem giderdi
Güncellemeler
+1 yıl
Yav demişim özür dilerim, klavye hatalı yazdı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bende Müslümanım ama pek aşırı dindar değilim. Seküler gibi birşeyim. Ama İslamı benimsiyorum.
Bi bitmediniz
Ağa be, bu kadar da yanlış konuşmadım, neyse, ne demişler, Arılar, sineklere balın boktan daha iyi olduğunu açıklamaya çalışmakla vakit kaybetmezler"
İlk bilim adamları neden Müslümandı cevap ver hadi. Tarih özürlü olup boş yapmak bu olsa gerek
Amerikalı Yahudi tarihçi Martin Kramer önemli bir makalesinde şu cümleyi söylüyor:
“Eğer 1000 yılında Nobel ödülleri veriliyor olsaydı hemen hepsi Müslümanlara verilirdi.”
E neden ondan sonra bozuldu e kardeşim, o liyakati surduremediler, şu an eskiden hor gördüğün batılılar herkesi sollamis durumda, bizimkiler abdest alınacak destinin altın olup olmadığını tartışıyor, hatta bu devam ediyor, sg
Dostum Kur'an'a göre yönetimi bıraktıkları için olabilir mi diye kafanı kullanmaya ne dersin
Aynen kardeşim, sizin bahsettiğiniz müslümanlar belki bazı icatları gâvur icadı diye kullanmamış olabilir, hayır bahsettiğiniz müslümanlar piri reis gibi bir dehayı astirmis olamazlar mı, ya da padişahın, halifen, dine zıt düşüyor diye onlarca kararı red edemezlermi, abi zaten sistemde hata, sizin gibiler göremez Atatürk'ün neden Cumhuriyeti'ni getirdiğini, siz anca bunu dine düşmanlık olarak nitelendirirsiniz, Kur'an'a göre yonetilen ülkelere bak, lan abi malmisin, Kur'an'a göre yonetilsek sanki gecegegiz avrupalıları, bende Müslümanım ama malmisin mk, hayal dünyasında mı yaşıyorsun, ne var kafanda Osmanlı tekrarmi kurulacak, heryeri feth mi edeceğiz gene, Mehdin insin ağa, insin ki tüm müslüman olmayanları al aşağı etsin, kafasina atom bombası yemezse eğer, Kur'an'a göre yonetilsek dünyayı fethedecez, git önce don al kendine, müslüman Tayyip baban iyi din tuccarıdır, yardımcı olacaktır sana, sonuçta Tayyip Kur'an okumayı bilen biri dimi, müslüman adam, git ona oy ver
Hayır ilk bilim adamı müslüman bir şey demiyor, enfazla bilim adamı kimde?, la de git mk
Yav cahil sana atanı bu vatan topraklarını nasıl sattığını atanın attığı imza ile ispatlarım ağzın açık kalır
Cahil deme mk, ona bakılırsa en fazla toprak kaybeden 2. Abdulahamit, neden ona laf etmiyorsun, HALİFE, GÜNAHA GİRERİZ AKSHWHDJFSJSJDJDHEJSJDJFJS, halifen Osmanlı tarihinde en fazla toprak kaybeden padişahtır, bunun sorumlusu ise Osmanlı'nın teknolojiye ayak uyduramamasi, ajshssjsjjaja, olm ne oldu la, ilk bilim adamı bizde çıkmıştı, ne oldu da geri kaldık, bundan bahsetmiyorsun ama, gelmiş hala Atatürk'e laf ediyorsun, nerde lozanin gizli anlaşmaları, nerde bir tuşla yerden çıkacak teknoloji, ne oldu ülken mi satılıyor, boş ver ezanlari dindiremeyeceksiniz🤓
En fazla toprak 2. Abdülhamid 😂🤣🤣🤣 tarih özürlü olmak böyle bir şey 🤣🤣🤣
Al sana KAPAK: Lozan anlaşmasının 128. Maddesine bakalım:
“Türk hükümeti, Britanya Imparatorluğu, Fransa ve Italya hükümetlerine (düşmanlarımıza) (…) abideleri muhtevi olan arsaları ayrı ayrı ebediyyen terk etmeyi taahhüt eder.”
Ne demek bu toprakları ebediyyen, yani sonsuza kadar, Ingiliz’e, şuna buna vermek?
Soruyorum: Bizim şehitlerimizin de kanlarıyla sulanmış bir toprak parçasını emperyalistlere sonsuza kadar bırakmayı taahhüt etmek de dahil midir Lozan zaferine? Git lozanı oku öyle yorum yap bana 🤣🤣🤣
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!