Din saçmalığı olmasa bile..., ne diyim önce okuyun?

Din saçma değil, din ahlaki değerler taşır insanı hizzada tutar, aslında ahlaklı olmak için dine ihtiyaç yoktur, ahlaktan kastımız, iyi insan ve kötü insan vardır, iyi veya kötü olmak için dine ihtiyaç yoktur, eğitim meselesidir, coğrafya meselesidir, bedevinin yeni doğmuş çocuğunu en medeni, en iyi, en zeki insanlarin yanında büyütün, o çocuk o ortama adapte olacaktır, ama illaki çürük yumurta çıkacak aralarında, buda psikolojiktir, herşeyin bir nedeni var, küçük yaşta ailesinden şiddet gören biri ileride şiddete meyilli olur, din insanları kısıtlayan bir sistemdir, dini bilime katarsan geriye gidersin, bak Avrupa'ya (Avrupa hayranı değilim) adamlar kilisenin etkisinden kurtulduktan sonra muazzam bir sıçrayıs yaptılar, ne sıçrayısı, bu dünyanın temellerini oluşturdular, onlar olmasaydi, onlar bilime değer vermeseydi şu an böyle yaşıyor olamazdik, birçok şey onlar sayesinde oldu, batı hayranı değilim, yemin ederim atomu Araplar parcalasaydi, telefonu onlar bulsaydi, suanin teknolojilerini onlar kesfetseydiler araplara da saygı duyardım, fakat işleri güçleri yobazlık, gericilik olan araplarmı bulacak bunları, adamlar okadar yobazki cahiliye dönemine bakabilirsiniz, hiçbir zaman Araplara saygı duymayacagim, hala o dönemdekilerden farkları yok, al ya atom bombasını at Arabistan'a dünya hiçbir şey kaybetmez, tek olacak olan petrole olur, hamdolsun elektrik teknolojisi var, zamanla benzine ihtiyaç bile ortadan kalkacak, bunu bulanlar kim, gene Avrupalılar, bilime insanlığa kim önem verirse respect ona, HZ ALLAHA EMANET OLUN

Güncellemeler
+1 yıl
Ağalar, aslında alakasız ama benim gibi düşünenler illaki hak verecektir, dinin kisvesinden (cahiloyetinden) bizleri kurtaran yav ATATÜRKÜ saygıyla anıyorum, o olmasaydı böyle cümleler bile kuramazdim , kellem giderdi
Güncellemeler
+1 yıl
Yav demişim özür dilerim, klavye hatalı yazdı
Din saçmalığı olmasa bile..., ne diyim önce okuyun?
Cevapla