Yalnız olmaktan utanıyorum bu durumla nasıl baş edebilirim?

Sınıfta zil çaldığında hiç kimse kalmıyor bende hep kitaba yöneliyorum öğretmenlerimde sürekli okumak zararlı diye beni bahçeye gönderiyorlar bende mecburen sınıftaki kızların yanına gidiyorum beni istemediklerini hissediyorum ama koca bahçede de yalnız kalınca çok utanıyorum en azından evdeyken daha rahat oluyorum ben bu sorunla nasıl baş edebilirim ve üniversitede de böyle olur mu?
Yalnız olmaktan utanıyorum bu durumla nasıl baş edebilirim?
Cevapla