Moralim bozuk hayvanseverler soruma yanıt verirse sevinirim?

apartman bahçemizde kedilere düzenli mama veririz. babam bi gün bahçede bir kedi görüyor onu diğer kediler dışlıyor. bağırıyordu bu yavru kedide, babamda dayanamamış almış eve getirdi. evde zaten bir kedimiz var ve onu istemedi. o hayvanı kapalı balkona koymak zorunda kaldık ora da baya sıcaktı.. yani hayvan biraz rezalet çekiyordu kedim içeride istemiyordu üstüne yürüyordu. annemde de alerji var gözleri şişiyor kedimize cok yaklasınca ve o da kalıcı sekilde ikinci kediyi istemedi. veterinere haber ettik yer bulamadık kendimiz bakındık kimse istemedi. iki üç gece geçince annem dedi bi çare bulalım. tekrar sokağa bırakalım yoksa alışır buraya sokakta yapamaz. Bende kilisemin arkasındaki sitede duyarlı insanlar var oraya bıraktım. Mama da verdim bir kilo onlara mama veren ablaya ulaştırcaklarmış ve her ay bir kilo mama ulaştırırım diye düşündüm. Kiliseden bir arkadaş bu ufak kediyi görünce sahiplendirmek için paylaşmış, bende sordum noldu bişey mi oldu hayvana oraya da mı alışamadı diye hikayesini anlattım bizim onu buldugumuz ve koydugumuzu, sebeplerini, yani biz aslında hayvansever insanlarız ama işte şu an hayvanı sokağa koyan insanlar gibi mi oldu.. yoksa bizimki farklı durum mu.. çünkü kalıcı almamıştık çözüm aradık bu sitede kediler istemediği için... çok üzüldüm yani

Güncellemeler
+1 yıl
onlara mama veren abla da zorlanıyormuş kedi çok olduğu için, ama mama desteği yapacaktım🙁
Moralim bozuk hayvanseverler soruma yanıt verirse sevinirim?
Cevapla