Kişilik & Karakter Bozuk moralinizi düzeltmek için hayvan seviyor musunuz? Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bazen günün yorgunluğunu alır , bazende moral motivasyonunuza iyi gelir onlar farkedilmeyi bekliyor.Luca Bozuk moralinizi düzeltmek için hayvan seviyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet ben her hayvanı çok seviyorum yani onlarda olmasa zaten geriye sevecek bir şey de kalmaz dünyada... çok masumlar. 0 0 Yorumla
TatlıKızzzz34 Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Evet seviyorum ama uzaktan.. Ben daha çok meleklerime sarılıyorum.. Onlar bütün kötü enerjiyi alıp götürüyor.. 1 3 Yorumla Ksproff +1 yıl Allah bağışlasın Yorumla TatlıKızzzz34 +1 yıl Teşekkür ederim.. Luca çok tatlıymış.. Yorumla Ksproff +1 yıl Bizde teşekkur ediyoruz Yorumla
FurkanWinch Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 85% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 600 cevap paylaştı. Moralsizken, mutluyken, üzgünken her ruh halim de seviyorum 1 0 Yorumla
kaz-ayagi Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl ah evet , çocuklar ve hayvanlarla ilgilenmek insanların o an zihnen başka bir şey düşünmelerini engellermis ki öylededirde. 0 0 Yorumla
TheLaady Takip Et Master Yaş: 26 , eic 38% +1 yıl Seviyorum.. onunla konuşmak bana iyi geliyor 1 0 Yorumla
jsena Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 584 cevap paylaştı. Evet genelde üzgün olduğumda kedi severim. 1 0 Yorumla
Altinbasakk Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hayır hayvanlarla aram pek yok 1 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. Sokakta karşılaştığım zaman muhakkak severim.. 1 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Basen 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Evet ben her hayvanı çok seviyorum yani onlarda olmasa zaten geriye sevecek bir şey de kalmaz dünyada... çok masumlar.
Evet seviyorum ama uzaktan.. Ben daha çok meleklerime sarılıyorum.. Onlar bütün kötü enerjiyi alıp götürüyor..
Allah bağışlasın
Teşekkür ederim.. Luca çok tatlıymış..
Bizde teşekkur ediyoruz
Moralsizken, mutluyken, üzgünken her ruh halim de seviyorum
ah evet , çocuklar ve hayvanlarla ilgilenmek insanların o an zihnen başka bir şey düşünmelerini engellermis ki öylededirde.
Seviyorum.. onunla konuşmak bana iyi geliyor
Kedim ağlarken beni dinliyor evet
Evet genelde üzgün olduğumda kedi severim.
Evet seviyorum iyi ki varlar
Hayır hayvanlarla aram pek yok
Sokakta karşılaştığım zaman muhakkak severim..
Basen