Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır kurmam ya. Şimdi cinsiyet ayrımcılığı yapan biri değilim normalde ama bazen bazı kızların çok boş muhabbeti oluyor. Ay yarın ne giysem, şu şöyle olur mu, ay bu bunu dedi falan yani bu kadar boş muhabbet yapan insanları zorunlu olmadıkça çevremde tutmuyorum. Erkeklerden de var illa ki boş muhabbet yapan ama nedense kızlarda gereksiz ve sıkıcı muhabbetler daha çok oluyor gibi geliyor. Karşı cinsle çok samimiyet kurmayı da doğru bulmuyorum ama normal oturup konuştuğunda erkeklerin muhabbeti bazen daha çok sarıyor.
Cevap
9Cevap
Bana bir şey katması gerekmiyor gerçek dostum olsun yeter. yani çıkar beklemem
Kurmak istemem. Çok bilgili kültürlü olmak zorunda da değil. Eğer oturup sohbetinden keyif aliyorsam bu da bana yaptığı bir katkıdır..
Hayatımdaki hangi insan bana çok faydalı ki. Zararı olmasın kâfi
Ya insan dengi ile arkadaşlık etmeli hangi ortamda olursan çevrene benzersin. Onun için iyi seçmek lazım evet
Birbirimizi geliştirmeyeceksek neden ona vaktimi, enerjimi ve nefesimi harcayayım?
Zarar veren kendine verir biz her zaman kazanırız !!
Zamanında çok kurdum gittiler
Her gidişin bir sebebi vardır
bir şey katmasina gerek yok yani gülüp eğleniyoruz zaman geçiriyoruz yani bir şey katmasina ne gerek var
Anında kesiyorum arkadaşlığımı
Eskiden olsa evet şimdi kesinlikle uzak tutuyorum
Ne yazikki herkesin boyle arkadaslari var
Arkadaşlık kurmadan bilemem.
boşa zaman kaybı olduğunu düşünürdüm
Kurmam.
Hayır asla
Kurmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?