Kızların çoğunun aşırı çıkarçı olmasının nedeni nedir?

Erkekler aşık olunca hiç bi şey düşünmez. Dümdüz sever. Ama kızlar bazen hoşlansa bile, sevse bile hislerinden çok çıkarlarını düşünüyorlar. Neden böyledir Neden kadınların çoğu çıkarçıdır?

Kızların çoğunun aşırı çıkarçı olmasının nedeni nedir?
Cevapla