Buradaki kızların neden çoğu aşırı egoist?

Bağzilari gerçekten insanlıktan nasibini almamış gibi sorusuna yanıt veriyorum boş yapma konuşma etme lan sormuşsun cevap arıyorsun isde abdal 🙄
Buradaki kızların neden çoğu aşırı egoist?
Cevapla