Eşim eve 10 gündür tuhaf bi şekilde geliyordu yani gözler kısık konusurken değişikti uyku halindeydi sürekli yani neyse süphelendim telefonunu kurcaladım bide ne göreyim arkadasıyla peçete kakaolu tütün gbi şeyler konusmuslar onları okudum tak olarak bunlar ne demek oluyor bilmiyorum lütfen yrdımcı olabilir misiniz eşimi uyardım beni canım yerine koyamazsın okudum mesjalrını dedim artık mesaj tutmuyor siliyo baktım da yapmıcam söz falan dedi ama ben napcam bilmiyorum
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Geçmiş olsun be ablam
Anladığım kadarıyla, eşinin davranışlarından şüpheleniyorsun ve onunla ilgili endişelerin var. Bu tür durumlar zor olabilir. En önemli şey, dürüst ve açık bir iletişim kurmaktır. Eşinle duygularını ve düşüncelerini paylaş, endişelerini dile getir ve onun da senin hislerini anlamasına fırsat ver. Birlikte çözüm bulmak için birlikte çalışabilirsiniz. İlişkinizde güven ve anlayış önemlidir.
geçen akşam anladım konusması değişikti kendinde herseyi biliyor ama konusrken geveler ya insan onun gibiydi birde gözlerikısık sürekli kayıyo gibiydi geçtim karsısına içimi döktüm yapma nöyle üzülüyorum falan diye ağladım resmen ertesi gün erkenden evden gitmişti işe mesaj atmstm bgn iyi gel yapma bunu diye söz verdi yapmıcam diye ama gözleri yine tuhaf geliyor bana bgnde evde olcaktı ama dısarı çıktı
bu durum seni üzmüş olmalı. Belki karşındaki kişiyle konuşarak ne hissettiğini ve endişelerini paylaşabilirsin. İletişim kurmak önemlidir.
Uyusturucu kullanıyor olabilir
napıcam bilmiyorum :(
Katkılı kubar sigaraya uc yapiyolar
kötü bişeymi nasıl tepki oluyor napmam lazım nolr bişey söylermisin hiçbi bilgim yok
birde nasıl yakalama şansım var mı uç yapıyolar falan demişsin ya birde bu peçete olayı falan ne
Gözlerde kızarıklık dudaklarda morluk hareketlerde donukluk yavaş konuşma baygınlık var mı
kızarıklık yok ama kısıklık var gözleri tuhaflastı yavas konusma var evet
ona o durumlarda nasıl yaklasmam gerekiyor mesajlastıgı arkadaslarını arıcaktım eğer bu işe eşim kendi bulassada siz utak tutun falan diye sonra onlarda kullanıyolar eşimde sinirli hersey daha kötümü olur dşye düşündüm napıcamm nedicem bilmiyorum
Bide çok sinirli olur
Kizariklık olmaması sebebi visine denen bir damla var gözüne damlatır cam gibi olur gözleri duzelirb
peki benim napmam lazım kimsrye soramıyorum kaynanamlarla aynı binadayız bu böyle eve gelemeye söz verirse onlara desem nasıl olur bilmiyorum söz verdi bana evde senle vakit geçrcem diye gitti bgn dünde bana suratın ne kadar asık diyor bi kere güvenim gitti napcam bilmiyorum of off
koku olur mu peki nasıl anlarım başka
Kesinlikle uyuşturucu kullanıyo ama onlara söylemen durumunda sana zarar verir mi dover mı sovermi bilmiyorum öyle geldiğinde eve çok yemek tatlı vesaire yiyiyormu hemen bayılıp yatiyomj
tatlı şryler daha çok yiyor sonra uyuya kalıyor
birde bu tarz uyusturucunun etkisi kaç saat sürer gec geliyor eve 1 gibi sabaha iyi gibi oluyor kalkıp gidiyor
Sinmez üstüne açık havada içiyorlardir zaten yanında da icmicegine göre pis kokar ama tam olarak tarif edemem sana
Kimine 5 saat kimine 30 dk en ayık haliyle geliyordur eve zaten o bile saati 1 e bulduruyodur ona
sigara şeklindemi bu kakolu tütün ve peçete diye konustugu seyler yani görsem anlarmıyım cebinde
Normal insan gibi de yemez kıtlıktan çıkmış gibi yedirir ama yanında dikkat de ediyo olabilir yeme şekline
birde benim bildiğimi bilior mesajını okudum dedim silmeye başladı 3 gündür mesaj tutmuyor telde ve düzelmeszen ben eski ben olarak kalmamgibi şeyler dedim söz verdi haftasonu benle vakit geçircekti ama yook evde gitti yine napıcamı bilmiyorumsinirli biri bide bu halde daha kötü olur diye korkuyorum sence yaklasımım nasıl olmalı ona
Baharat gibi yeşil olur tütün renginde olur siyahları var daha açık yeşilleri var kokla falan anlarsın pis kokar cebinde bulursan sigaranın ucu boşaltilıp da doldurulur kova ve ya Bong denen aletlerde de içilir
araba kullanıp gelmişti anladıgım akşam peki bana söz verdi ya bu o an yine bu haldeyken dediklerini yaptıklarını hatırlarmı yoksa etkisi geçince bişy hatırlamazmı
Bu madde çok sinir yapar ota boka sarar çok üstüne gitmemen lazim sende zarar gorebilirsin alttan alman lazım herhangi bir tartışma kavga halinde baktın devam ediyo ayrıl zaten böyle insanlarla hayat devam ettirilmez söz verip tutamiyo da zaten bağımlı olmuş yani
Kafası güzel hatırlamıyodur belki diye dusunuyosun hala yediremiyosum kendine hatırlar ama hala da devam da ediyor belliki kullanıyor
eve gelir gelmez sürekli sigara içiyor gelince bakiyım mı sigara paketine o dedikllerinden ucuna doldurmusmudur diye
of off 2 tane de çocugum var napcam bilmiyorum :(
Ucu kıvrık olur doldurmussa da ama sen bak yinede ama öyle bir mallık yapmaz bildiğini de biliyo çünkü
Çocuklariniz var bide Allah kahretsin o adamı herşeyi herkesi anlarim kınamam ama şu çoluğu çocuğu varken ki içen adamlara olseler uzulmem
mesajını yakaldıgım kişilerde bekar biri genç daha biri 30 yasında nefret ettim onlardan şu an bildiğimi bilioyr ya bgn evde olcaktı işim çıktı vs dese nasıl ne desem ona içim içimi yiyor ppsikolojim kötüye gidiyor inanmak istiyorum ona ama benmde bildiğimi biliyor nasıl olsa bu bişey yapmıyor birinede demedş diyip daha rahat takılırsa diye düşünmüyoda değilim
mesajlarında eşim arkadasına 400 attım hesabına 200 de bana al demiş
Şimdi mi gördün
Uyuşturucu iciyo bu söylediğinden sonra da 100 de bir milyon
hayır ilk süphelendiğim zamanlarda görmüştüm şimdi aklıma geldi demek istedim sizede
Olucak olan o zaten bir yalan bı ufak hediye bı yemin billah kandirfak seni hep gidicek o boktan kafaları yaşamaya bir zamandan sonra kimse gecemicek önüne
bilgisayardan onun wpına bağlammayı düşünüyorum o uyurken hemen girerim genelde wp tan konusuyolar arama ile ama belki yine mesaj yakalrım diyorum anlarmı sizce
Sonu iyi değil valla ama inanma isim çıktı geç ggeldi yok o oldu bu oldu demelerine bunları anlatıyorum ama birzamanlar ben çok daha beter hallerdeydin
nasıl düzeldiniz sizi kendinize getiren şey ne oldu peki
20 güne kdr namazunu kaçırmayan bi insandı nolduysa birden oldu
Şehir değiştirdim arkadaşlarımı kaybettim ailem çekti elini ayağını çoğu şeyini kaybetmen lazım gözünün açılması ve birakman için Allah yüzümüze baktı çektik elimizi ayagimizi işte
dün eşimde bi dükkan açıcam bi şehir söyledi orsya gidelimmi diye daha önceden gitmişti oraya bakmaya iş için dün öyle dedi otururken korkuyorum şu an kaynanamlar var en azından binada yine aynı şekilde geldiğinde kayınpederime diyim diyorum ama böyle kullanıyor deilde süphelendim diye aramızda kalsın vs desem nolur acaba
Tek çare buysa ve önüne geçebilceklerse söyle tabiki
kendi babama desem çok farklılasır hersey baktım devam ediyor dicem ve akşam 8 e kdr beklicem napıyosun dşiye arıcam ya da mesaj atıcam sonrasnda da bgn söz vermştin bana noldu yine mi işin çıktı dicem
Aynen de böyle bakalım
teşekkür ederim sizi yine bilgilendirebilirmiyim burdan sorabşlceğim kimsem yok bu konuyu
Tabiki ne demek yardımcı olabilirsem sevinirim
Geçmiş olsun madde kullanıyor olabilir
Nasıl bi madde olabilir bu belirtilerde kendinde oluyor herseyi anlıyor sadece konusması ve gözleri tuhaflaşıyor
Hiç kullanmadım ama belirtiler o yönde umarım bırakır