Fakir aileler aşırı yobaz değil mi?

Fakir ve yobaz wilelerden nefret ediyorum keske hic aile kurmasalar fakirlerin hepsi mi yobaz olur ya benjm ailemde fakir bu arada asiri yobaz babam falan fakirlerin ortak noktası galiba bide millet güzelleme yapıyor jste en azindan bir ailen var falan diye güzelleme yapmaya gerek yok boyle ailelerin hiçbir katkısı yok insana dertten başka o kadar cahil ve yobazlar ki hicbirsey anlatamiyorum fakirliği geçtim insan anlaşılmak istiyor parayı Bende kazanırım ama modern bir aile sonradan olmuyor böyle aileniz varsa çok ama çok şanslısınız

Fakir aileler aşırı yobaz değil mi?
Cevapla