Neden herkes linkin park tan bu kadar çok nefret ediyor?

Rock ve metal müzikten gram anlam müzik kulağım yoktur ve tam olarak duyamıyorum bile ama şu ana kadar dinedigim en iyi müzik benim için linkin park ti ruhumu tamamladigini söyleyebilirim öncelikle eskiden beri dinleyen kişilerden özür dilerim bir birey dinlemesi sizi rahatsız ediyor olabilir sonuçta yaşım biraz küçük yinede bu grubun ergen grubu olarak anılmaması için elimden geleni yapıyorum ve evet bunu havalı olacağımı düşündüğüm için değil sevdigim için dinliyorum ve dinlemeye yeni basladim 1 yıl once hakkında hicbisi bilmiyorum nerdeyse sadece müzikleri güzel bu gün acaba başka guzel rock metal gruplar var mı diye araştırıyordum birkac siralama gordum hep linkin park en sonda falan oluyordu ve yorumlarda herkes linkin park listeye girecek kadar güzel değil diyordu merak edip sıranın başındaki 1. Şarkıyı dinledim güzel değildi diğerlerini de dinledim ya çok ergenceydi ya da çok sıkıcı ve kalitesizdi bana göre anlam veremedim biraz daha araştırdım insanlar niye sevmiyor diye herkes ergence demiş ama bana öyle gelmedi pek su ana kadar bu grubu dinleyen ergen görmedim ben ve ergenlikle alaksi yok şarkıların çok moralim bozuldu üstüne birde chester bennington in ! nt! har ettigini ogrendim evet bunu yeni öğrendim ve cidden baya moralim bozuldu moralimi duzeltmem için şarkılarını dinlemem gerek ama ergence dedikleri için dinlerken çok rahatsız hissediyorum bununla ilgili cidden tam olarak insanların neden linkin park tan nefret ettiğini bilen var mı ya da bu gruptan daha iyi bir grup bilen varsa söyleyebilir mi?
Neden herkes linkin park tan bu kadar çok nefret ediyor?
Cevapla