Anne tarafım Pakistanlı, Baba tarafım Suriyeli.
Gurur duyuyorum, onurlanıyorum ırkımla.
Anne tarafım Pakistanlı, Baba tarafım Suriyeli.
Gurur duyuyorum, onurlanıyorum ırkımla.
Merhaba,
Allah insanı yarattı ve insanlar birbirlerini böldü, bölmeye çalışıyor!
Ahirette ırk yok, inanan ve inanmayanlar olacak!
Irkların canı cehenneme! 😅
Hayır elimde olmayan kendim yapmadığım şeyler için gurur duymam! 😅
Cevap
6Cevap
Irkım ile değil karakterim ile gurur duyuyorum.
Evet allah dunyayi yarattiginda butun her yeri Turklere vermis Turkler iyi insan olduklarindan digerleriyle paylasmis. Ne mutlu Turk olana!
O kadar gurur duyursun ki gizli üye olarak soruyorsun...
Anne tarafım abhaz, baba tarafım çerkes. Irk meseleleri umurumda değil.
Irkçılık yapan bizden değildir diyen bir Peygamber Efendimiz Sav e iman etmişiz
Duymuyorum. Irk sevmem.
Ne güzel her ırk güzel
Ben de niggayım inanabiliyor musun
Trolllsün aga
Irkınla gurur duysan gizliden yazmazdın bu soruyu
Troll çok komiksin yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?