Benim bu aralar uyku düzenim çok pis bozuldu ya. Neyse ki kolay düzeliyor da ben asıl siz ponçiklerin saat kaçta uyuyup, uyandığını merak ediyorum. Ona göre gece gündüz sizi daha çok yormak, rahatsız etmek istiyorum kendimle😂😂
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Günaydın ponçik :) sabah 9 da kalkıyorum gece de 3-4 gibi uyurum
Sana da günaydın ponçik 🙃 bende o saatlerde uyuyorum😪 uykum geldi😂
Haftasonu geç yatar 11-12 gibi uyanırım. Haftaiçi 12 den önce uyur 7 de kalkarım.
En geç ne saat kaça kadar uyanıksın?
Yanımda güzel bir kız varsa sabah 6 yı bulur. Yoksa 3-4.
Pislik umarım o kızlar hiç yanınızda olmaz. Sabaha kadar sap gibi takılırsınız
Erkek olarak hiçbiriniz şaşırtmıyorsunuz?
O kelime benim her durumda kullandığım bir şey o yüzden hakaret amacı gütmüyor. Sana gelince kimle ne yaptığın değil, bütün erkeklerin aynı olmasından rahatsızım
Hepinizin tek derdi, hayali, amacı ve düşüncesi cinsellik olduğu için evet tanımaya gerek duymuyorum.
Bu doğru değil ama sonuçta senin fikrin ben fikirlere ve ifade özgürlüğüne saygı duyarım. Ama birdaha bana pislik mislik falan diye hakaret etme bak tatlı neşeli kızsın kırmak istemem kalbini👍
Bunun bir hakaret gütmediğini söyledim. Bunu herkese her durumda söylerim kötü amaçlı değil o an ki duygumu belli etmek için. Neyse boş ver sabah sabah sana patladım. Özür dilerim
Sen sabahları gergin oluyorsun dünde böyleydin.
Ne hayır
Dün ne zaman konuştuk?
Sorunda konuştuk ya senin kafa dumanlı heralde unuttun.
Ben bende değilim fark ettim onu 😂
Aklın kimde veya neyde senin 😃
İnan sadece iş güç gelecek. Bir sap olabilir miyim onu düşünüyorum.
Böyle giderse olamayacaksın ponçik kendine yazık edeceksin.
Öyle stresten ölmezsem zaten iyidir.
Kendine güvenin az. Oysa dışarıdan potansiyel vaat ediyorsun.
Hiçbir fikrim yok.
Benim var ama beni dinlemezsin önyargılarından.
Söyle tavsiyelere açığım
Ben ponçiğimi bilirim😅
Tavsiyen yok anlaşılan
Olduğunu biliyorsun ama bugün benide gerdin belki daha sonra denk gelirsek bakalım yarın sabah da böyle mi olucaksın 🤪
Sus pislik söyleyeceğin bir şey yok beni kandırıyorsun. Neyse ben zaten dün bir cv yapmıştım bugün düzenleyip bir kaç yere yolliycam seni durumdan haberdar ederim.
Bak hala kaşınıyorsun...
Gel dövüşek pikaççu kavgadan kaçan mı var?👊👊👊
Kaçak dövüşüyorsun yorum siliyorsun ben hiç silmiyorum😂
Çünkü kabalaşıyorsun. Ben kavga ederken bile tatlıyım😂
Ve korkaksın daha özele gelecek cesaretin yok sen mi beni alt edeceksin skfjdksk
Yaaa ne demezsin kabalaşan sadece benim zaten 😛
Erkek adam öyle köprü altlarında kaçak dövüşmez. Ben sana meydan dayağını öneriyorum.😌😂
Hahaha🤣🤣
1-0 öne geçtin bu iyiydi kabul ettim 😏
Bırakın gelsin gel gel🤚
Ya ne sandın? Ben baklavalarıma değil kendime güveniyorum 😌😂
Çalış seninde olsun 😏
Ben baklavayı erkeğe yakıştırıyorum. Sende kalsın bende o kadar güzel durmaz😂
Spor salonunda yapan kızlar var. Aşırı olmayınca onlara da yakışıyor 😛
Ben sevmiyorum
Bence kadınlara zayıf veya en fazla fit fizik daha çok yakışıyor. İrilik bize gider size değil haklısın.
Aynen öyle ben halimden memnunum biraz kilo alsam iyi olur ama
Boy kilon kaç
1.70 52
Gayet iyiymiş tebrik ederim😃
Ha şunu bileydin. Sana yetişecek dayak atacak boydayım👊👊😌
Aklın fikrin dayak kavga ben o kadar sporla uğraşıyorum testesteron içinde yüzüyorum bende yok bu kadar agresyon..
Atara atar gidere gider bizde böyle dostum 😂
Neyse boş ver bak bugünde neşeni yerine getirdik sen günlük benden bir doz almalısın🤣
Hatırladım dünde böyle olmuştu. Sen yine böyle demiştin 😂
Yarın pazar yarında alacaksın dozunu. Haftaiçi ise çalışıyorum 😃
Hehehe ben normalde pozitif bir insanım ya insanlar benden güç toplar🥺
Terzi kendi söküğünü dikemez derler senin ilacında benim işte 🤪
Oldu canım getirin mazlumu😂
Anlayamadım 😁
Şabanın filmine gönderme yaptım😂
Baktım şimdi lsjfkssv
Mazlum elimden çekeceğin var yawrum😌😂
Sen kıyamazsın ki bana 😏
Al sana pikaççu 👊👊😵
İşte bu minnoş kalbime hançer gibi sağlandı..
Saplandı..
Değişik bazen gece gündüz uyurum zamn oldukça bazen uyumam gece gündüz keyfime bakarım
Bende öyleyim ya bazen uyumak bile istemiyorum
Bozuk düzenim başım ağrıyor bu aralar ilaç alıyorum mecburen
Yarın sultan Ahmet’e gidicem erkenden biraz dolaşıcam herkesden uzak
Değişiyor ya. Gece 3 te uyuyup 5 de uyandığım da oluyor 1 gibi uyuyup 7 gibi uyandığım da
Değişiyor aşkom sabahladığım günler oluyor
Bende öyleyim 😂 buarada cv pdf yaptım oldu sonunda
😍😍 seninki nasıl öyle aşkom sjsjsjs
Hahah senin gibi çok değişiyor. Ne her gece geç uyuyorum ne de her akşam erkenden uyuyabiliyorum.🙃😂
Sjsjsjs
06:39 02:00 gibi
Hiç sapma oluyor mu?🙄
E tabiii oluyor
Nasıl katlanıyorsun o kadar az uykuya?
Şu an için yetiyor bana yarın ne olur gelecekte ne olur bilemem
Hadi bakalım inşallah gelecekte bir sorunla karşılaşmazsın
Onun için evlenmemem lazım
Yok be benim ablamlar sabah namazına kadar uyanıklar, sonrasında yatıyorlar. Kendi hallerinde çokta güzel anlaşıyorlar. Kafa dengi birini bulursan ya uyum sağlar ya da düzelmen için elinden geleni yapar.☺️
Süper Loto'da Milyoner olmam daha kolay
O zaman evlenmeyi bırak milyoner ol da bizim de karnımız doysun😂
Düşünmüyor değilim
İbanımı bırakiyim mi buraya sence çıkar mı bize de bir şeyler🙄😂
Komşuda pişer Sana da düşer
Anlaştık 🤝🥳🥳😂
Tamammmm
😍
Bak hskkımı bekliyorum sonrasında karşılık falan istiyim deme bozuşuruz😂
Hiçbir şey istemem �çin rahat olsun
Zengin olduk desene o zaman🥳🥳🤝
O işi sen bana bırak şimdiden alışverişe çık
Hahah oldu sonra bütün organlarımı satarak borcumu öderim.😂
Kötüyü düşünme başına kötü gelir
Bu kötüyü düşünmek değil bu önünü görmek😂
Tabii ki yarın düşüneceksin
Gece 5te uyurum öğlen 3 veya 4te uyanırım
Şu uykuna bir çeki düzen ver çocuk yoksa dayak yiyeceksin benden
Ama napim u4w6pr6
Düzenliyeceksin sadece o kadar
2-2:30 , 9:30-10
Hemen hemen aynı saatler
Sabah erken kalktım. İşteyim. İş var iş.
Çalış o zaman 😂
Erken uyumaya başladım sanki
Sanki mi?🙄😂
Önceden gece 1-2 olurdu. Baygın gibi geziyorum bu aralar
Kafaya yastığı koyarsan uyursun merak etme
Yanlış oldu kafayı yastığa*
Sıcak çok sıcak
Ben sıcağı seviyorum🥳🥳
Nerelisin sen
Altı beş