
KS halkı uyku düzeniniz var mı? ya da uykunuz düzensiz mi? uyku problemi yaşıyor musunuz?

KS halkı uyku düzeniniz var mı? ya da uykunuz düzensiz mi? uyku problemi yaşıyor musunuz?
Belli olmuyo. Uykumun gelmemesi durumu var. Ama en geç 2 de yatarım. Dün istisna olarak uykum gelmediği için ta 4 30 ta yattım.11 de falan kalkarım.
gece 3-4 gibi yatıp 10 gibi kalkıyorum. en fazla 6-7 saat
tam ideal kanka
Eyv knk yine de yorgun uyanıyorum bazen
Cevap
0Cevap
En fazla 4 saat uyuyorum. Genelde 3 gibi yatıp 7 gibi kalkmış olurum.
Sabah fix 07.15 te kalkıp işe gidiyorum gecede oğlum nezaman uyursa ozaman
Düzen filan yok ya 2 gün boyunca 2 saat uyudugumda oluyor 2 günde 12 saat uyudugumda
3.5yatıp 11 de kalkıyom :/
gece 2 de uyuyorum sabah 9 gibi kalkarım
çok değişiyor kafama göre
8/9 saat uyuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar