Arkadaşlar benim böyle bir huyum var neden sizce?

Bir insanın bana çok yakın olmasını istemiyorum. mesafeli olsun ya da benle ilgilenen insanları sevmiyorum yardımcı olan sürekli beni meşkul ettikleri için sınava hazırlanırken olsun ya da aileden biri olsun deliresim geliyor adeta kendisi sınav hakkında sanki bir şey biliyor boş boş konuşuyor bir beklenti oluşuyor bende beklentiyi karşılamassam sanki dünyanın sonuymuş gibi psikolojimi bozdular evin tek kızıyım

Arkadaşlar benim böyle bir huyum var neden sizce?
Cevapla