Annemle sürekli kavga ediyoruz. Polise şikayet etsem abartı mı olur?

Annemle o kadar çok kavga ediyoruz ki artık onu polise şikayet etmeyi de düşündüm. Ama bu kavgalar o bildiğiniz kavgalar gibi değil. Dün gün içinde 2 kere tartıştık 1 kere de ciddi kavga ettik. Annem bi olaya saçma ve gereğinden fazla tepki veren bir insandır. Evde de ne olsa benim başıma patlar. Dün sabah abim yemeği yakmıştı hemen bana gelip "S4l4k mısın sen yemeğin başında beklesene yanacağını biliyorsun" gibi bişey dedi bende sakince "abim yakti" dedim. Şimdi siz belki "eee bişey dememiş" diyebilirsiniz ama onu nasıl bi surat ifadesiyle ve bağırarak söylediğini düşünün. Sonra bikinimi balkonda unutmuşum ona da "Ben olmasam hiçbir şey yapmıyorsun. Görüyorsun orada kuruduğunu ve almıyorsun. Hergün elinde telefon yatıyorsun çok tembel bir insansın" dedi. Bu da okey bir şey demedim çünkü haklılık payı var. Zaten genellikle susuyorum çünkü tartışmak gibi bi isteğim yok. Akşam annem karpuz tabağı getirdi ve dışarı çıktı. 2 saat sonra geldi ben de arkadaşımla oyun oynuyordum. "Tabağı neden kaldırmadın 2 saattir duruyor?" dedi. Annemde hep biryer tertemiz olmayınca çıldırmaya başlar. Bende ona sürekli bana dediğinin aynısını dedim. Ciddi de söylememiştim aslında. "Ben mi getirdim ki?" Annem bir anda cinnet geçirmeye başladı. "Ben senin için getirdim onu ve sen kıçını devirip yatmaktan bişey yapmıyorsun. Bana "Ben mi getirdim Kİ" dediğin an her şey biter. İstemiyorum sizi evimde defolup gidin burdan yarın seni de görmicem." Dedi ve omzuma sertçe vurdu. Ben ilk olayın şokunu atlatamadım sadece baktım ve sustum çünkü bu kavganın olması bile çok saçmaydı. Sonra bende bağırmaya başladım ve sinirlendiğim için de ağladım. Denen o ki bu kavgaları ben son 2 aydır hergün çekiyorum. Ne kadar anneme yaranmaya çalışıp evi temizleye çalışsam ve sıcak kalpli yaklaşmaya çalışsam da her şey boşunaymış. Bende artık bıktım sürekli sebepsiz yere kavga etmekten ya da sebepsiz yere hakaret işitip dayak yemekten de. Polise şikayet etsem mi?

Annemle sürekli kavga ediyoruz. Polise şikayet etsem abartı mı olur?
Cevapla