David Beckham'ın öz kızıyla dudak dudağa öpüşecek kadar sapık olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eskiden gol kralıydı falan filan... Ama uzun bir süredir sapıkların kralı tacını onursuzca taşıyor. Peki siz ne düşünüyorsunuz bu sapık hakkında?


"Şeytan" offline.
Sapıktır.
Sapık değildir.
Şimdi yazıyorum...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel güncel güncel!
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme 2 :)
David Beckham'ın öz kızıyla dudak dudağa öpüşecek kadar sapık olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla