2 aylık bebeğimi dışarıya atmak istiyorum. Velayeti eşime mi versem?

Psikolojim bozuk tedavi görüyorum. Lütfen benimle dalga geçmeyin. Eşim kürtaja onay vermediği için onu doğurdum. Ancak şu an ona bakmak istemiyorum ya sokağa atarım ya da eşime mi versem? Bebeği daha hiç emzirmedim. Beni emmesine izin vermem. Ben onu evladım olarak görmüyorum.
2 aylık bebeğimi dışarıya atmak istiyorum. Velayeti eşime mi versem?
Cevapla