Oğlu bekar ve annesi ile yaşıyor, ama akrabaları bu durumu eleştiriyor, bu durum doğru mu
Evet dogru
Hayir dogru degil
Ne olduğuna bağlı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Oğlu bekar ve annesi ile yaşıyor, ama akrabaları bu durumu eleştiriyor, bu durum doğru mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır kimse karışamaz. ayrıca bir çocuğun kaç yaşına gelirse gelsin annesi ile yaşaması normaldir.
BÇyle bir saçmalığıda ilk defa duydum bekar oplu olan anne onunla yaşamaycakta kiminle yaşayacak? sapıkmısınız oğlum siz?
Millet kudurdu kime ne yaa işine baksın millet şaka gibi.
bi insan 100 yasinda da olsa annesiyle yasayabikir bence kime ne?
neden elesktırı yapılıyor kı
Bekarsa gayet normal ne var bunda
Hakkı falan yok onları ilgilendirmez
yas kaç?
Kimsenin elestirmeye hakki yok. Onlara ne
Salla
Neden eleştiriliyor?
burada diyemem